قدس آنلاین: مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: باهمت تشکل‌های دانشجویی در حال برنامه‌ریزی طرح خادمیاردانشجو هستیم، در همین راستا نظرات و پیشنهادها را به‌صورت حضوری و مکتوب جمع‌آوری می‌کنیم تا بتوانیم نقشه و برنامه‌ای عملیاتی با در نظر گرفتن همه جوانب داشته باشیم.

دانشجو یان خادمیارآستان قدس می شوند

به گزارش قدس انلاین  مجتبی مختاری در نشست مسئولین سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فردوسی در این دانشگاه اظهارداشت:‌ ورود به فضای دانشگاه و فعالیت‌های دانشجویی در فضای آستان قدس رضوی نشان از رویکرد جدید این آستان در رابطه با دانشگاه‌ها دارد.
وی بیان کرد: تولیت آستان قدس رضوی در طی ۳ ماه نزدیک به ۱۰ نشست با تشکل‌های دانشجویی داشته‌اند و هماهنگی‌ها توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی انجام‌شده است.
مختاری تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی برای طرح خادمیار دانشجو باهمت تشکل‌های دانشجویی هستیم و در همین راستا نظرات و پیشنهادها را به‌صورت حضوری و مکتوب جمع‌آوری می‌کنیم تا بتوانیم نقشه و برنامه عملیاتی با در نظر گرفتن همه جوانب داشته باشیم.
‌وی ادامه داد: در آغاز رویکرد تعامل آستان قدس با دانشگاه‌ها، ظرفیت‌های موسسه جوانان آستان قدس رضوی به کار گرفته شد، که از این دست می توان اردوی ورودی‌های جدید سال۹۶ دانشگاه‌ها با سقف ۱۰ هزار نفر در مجموعه بیلدر را نام برد.
مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی بابیان اینکه برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای تشکل‌های دانشجویی داریم افزود: اختصاص دادن فضایی در میدان بسیج مشهد و مجموعه برنامه‌های «افق‌نو» و «بزم اندیشه» را با رویکرد فعالیت‌های دانشجویی برنامه ریزی کرده‌ایم.
وی عنوان کرد: در حوزه فعالیت‌های دانشجویی استقلال تشکل‌های دانشجویی را به رسمیت می‌شناسیم و هدف ما از همراهی با این تشکل‌ها توسعه فرهنگ رضوی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.