بجنورد- مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: هفتمین نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد خراسان شمالی به‌طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

آغاز به کار هفتمین نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از اداره روابط عمومی کمیته امداد، عباس اهرابی، در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی و توانمندی مددجویان تحت حمایت این نهاد با ۴۰ غرفه تا پایان ماه مبارک رمضان برای بازدید و خرید عموم دایر است.

وی بابیان اینکه این نمایشگاه در محل شهربازی بجنورد از ساعت ۲۰ تا ۲۴ هر شب دایر است، یادآوری شد: مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد این استان و همچنین تولیدکنندگانی که از تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد برای توسعه کارگاه‌های تولیدی خود استفاده کرده‌اند، محصولات خود را با تخفیف ٢۰ درصدی به فروش می‌رسانند.

وی هدف از برپایی نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی و توانمندی‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی را بازاریابی و عرضه محصولات تولیدی طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: برپایی این نمایشگاه حلقه اتصال تولیدکنندگان با بازاریان و اصناف را فراهم می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: در این نمایشگاه انواع طرح‌های اشتغال درزمینهٔ تولید مبلمان و سرویس خواب، صنایع چوب، تولید کالاهای چرمی دست‌دوز و همچنین مجموعه طرح‌های مشاغل خانگی خرد در بخش‌های هنرهای صنایع‌دستی، گلیم‌بافی، بسته‌بندی محصولات و سبزی‌ها و قالی‌بافی عرضه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالیی همچنین در ادامه توانمندسازی خانوارهای مددجوی تحت حمایت این نهاد درزمینهٔ فرهنگی و اقتصادی را یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد خراسان شمالی برشمرد و افزود: طی سال گذشته دو هزار و ۴۰۰ طرح اشتغال بااعتباری ۵۰ میلیارد تومان برای مددجویان این نهاد اجراشده است که به‌این‌ترتیب زمینه اشتغال سه هزار نفر از مردم این استان فراهم شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.