همدان - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری همایش استانی «خدیجه؛ مادر امت» به مناسبت سالروز درگذشت حضرت خدیجه(س) در همدان خبر داد.

همایش «خدیجه؛ مادر امت» در همدان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، حجت‌الاسلام سید حسن رضوی از برگزاری مراسم جزءخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم در حسینیه سیدالشهدای باغ بهشت همدان در ایام ماه رمضان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم هر روز از صدا و سیمای مرکز استان همدان به صورت زنده پخش می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش استانی «خدیجه؛ مادر امت» به مناسبت سالروز درگذشت حضرت خدیجه (س) در روز دهم ماه رمضان، گفت: برگزاری مراسم شب‌های قدر و شام غریبان شهادت حضرت علی(ع) و نیز جشن ولادت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در برنامه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه فضاسازی برای برگزاری این برنامه‌ها انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: از سخنرانان کشوری و مداحان معروف استان در این مراسم‌ها دعوت خواهیم کرد.

وی به برنامه پذیرایی و توزیع سحری در شب‌های قدر در بقاع متبرکه شاخص استان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی خیمه‌های معرفت خصوصاً در شب‌های احیاء را در دستور کار داریم.

رضوی با اشاره به برپایی سلسله‌جنبش‌های باشکوه با عنوان «کریم آل طه امام حسن مجتبی(ع)» در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه دارای ظرفیت، افزود: برپایی سفره‌های کریمانه افطار و کمک‌های مردمی به میمنت ولادت امام حسن مجتبی(ع) مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه در روز قدس همکاری و عضویت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را خواهیم داشت، بیان کرد: هماهنگی برای برگزاری نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر موضوعات مورد توجه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.