همدان - کارشناس مسوول معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مراسم ضیافت الهی در ۶۸ بقعه متبرکه همدان خبر داد.

برگزاری مراسم ضیافت الهی در ۶۸ بقعه متبرکه همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، امیر مهدوی از برگزاری ویژه برنامه ضیافت الهی قبل از آغاز ماه رمضان در استان خبر داد و اظهار کرد: در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های ماه رمضان یک ستاد استانی و هشت ستاد شهرستانی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان واجب‌التعظیم و قرائت خطبه معروف نبی مکرم اسلام (ص) در روزهای پایانی ایام شعبانیه، گفت: ۴۵ مبلغ از شهر مقدس قم در ایام ماه رمضان دعوت به همکاری شده‌اند که نقش آنها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن بسیار مهم است.

کارشناس مسوول معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه ۳۰ مبلغ بومی در این یک ماه در سطح بقاع متبرکه استان فعالیت خواهند کرد، افزود: خیمه معرفت در بقاع متبرکه شاخص استان طی این ایام برپا شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افطاری ساده بعد از نماز مغرب و عشاء در بقاع متبرکه شاخص استان، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم ضیافت الهی در ۶۸ بقعه متبرکه در دستور کار است.

مهدوی به برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم و کلاس احکام بانوان در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: جزء خوانی قرآن کریم و پرداختن به مباحث اخلاقی، اجتماعی و شبهات دینی از دیگر موضوعات مورد توجه در ماه رمضان است.

وی بیان کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم برای حضور مردم در بقاع متبرکه استان طی ایام ماه رمضان در بهره‌گیری از برنامه‌های مختلف انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.