همدان- با حضور مدیرکل بهزیستی استان و رئیس حوزه هنری تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه امضا شد.

امضای تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی استان و حوزه هنری

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی استان و حوزه هنری در جهت گسترش برنامه های هنری و خلاقانه به امضا مدیرکل بهزیستی استان و مدیر حوزه هنری رسید. مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه این برنامه گفت: امروز اجرای برنامه های متناسب با بافت فرهنگی جوامع با بهره گیری از دانش روز و کارهای خلاقانه و اثرگذار بایستی در اولویت کارها باشد.

الوند افزود بهزیستی با مجموعه وظایف گسترده ای که در حال انجام دارد در تلاش است با حمایت گیری و استفاده از ظرفیت های دستگاههای دیگر و مشارکت مردم اثربخشی این خدمات را دوچندان کند.

وی خاطرنشان کرد انجام کارهای هنری از جمله تولید مستند، برنامه های آموزشی متناسب با شرایط سنی و ... از جمله اقداماتی است که هرچند در کوتاه مدت نمی توان اثربخشی آنها را مشاهده کرد اما بدون شک جزء برنامه های قابل توجه خواهند بود

مدیر حوزه های هنری نیز از آمادگی همکاری با بهزیستی استان خبر داد و گفت : این حوزه آمادگی دارد تا با حداکثر توان در جهت اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری و اجرای برنامه های مناسب بهزیستی استان را همراهی کند و با استفاده از ظرفیت کارهای هنری اقداماتی مناسب در جهت اعتلای فرهنگ استان برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.