همدان- به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات مدیر کل بهزیستی استان از مدیر ، کارشناسان و رابطین روابط عمومی شهرستانها تقدیر کرد.

تقدیر مدیرکل بهزیستی استان از مدیر،کارشناسان و رابطین شهرستانها

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی، مدیرکل بهزیستی استان در نشست هم اندیشی با مدیر و پرسنل روابط عمومی استان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی بهزیستی استان در بین سازمان ها و ادارات کل استان گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان بوده و مسئولیت های خطیری در این زمینه بر عهده دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد وگسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

الوند خاطرنشان کرد: روابط عمومی فرصتی مناسب را در اختیار مدیریت یک سازمان قرار می‌دهد که تصویر شفاف‌تری از آنچه در محیط سازمان و همچنین جامعه در جریان است یافته و برای پیشرفت هرچه بیشتر از آنها استفاده کند  و کارشناسان و روابطین روابط عمومی به عنوان چراغی فروزان، راه های توسعه و سازندگی و پشرفت را برای مدیران سازمان و موسسات به ارمغان می آورند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در تمام عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده، به‌گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام شان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است چرا که با انعکاس فعالیت ها و دستاوردها می توان در جهت آگاهسازی مردم حرکت نمود و بزرگ‌ترین ظلم هر مدیر به خود و سازمانش به حاشیه بردن و عدم توجه به روابط عمومی است.

حمیدرضا الوند در ادامه گفت: باید با همکاری تنگاتنگ با روابط عمومی در جهت معرفی سازمان و فعالیت های آن حرکت کنیم تا با استفاده از ظرفیت های رسانه ها و برخورداری از امکانات ارتباطی بتوانیم ضمن معرفی خدمات، توانمندی ها و توسعه فعالیت های سازمان از حمایت های مردم و جلب اعتماد شرکای کاری خود در بین سازمان ها و دستگاهها برخوردار شویم .

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به وظایف گسترده سازمان و تکالیف قانونی در برنامه ششم توسعه خواستار معرفی مناسب خدمات و برنامه های سازمان در سطوح مختلف بخصوص در شهرستان ها شد و افزود : قدرت هر رئیس شهرستانی به قدرت روابط عمومی آن شهرستان بستگی دارد و روسای شهرستانها باید حضور روابط عمومی را درهمه  برنامه ها مد نظر داشته باشند تا بتوانند انعکاس مناسب و به هنگام اقدامات را انجام دهند.

گفتی است روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در بین ادارات کل و سازمان های استان حائز رتبه برتر شد و به همین مناسبت و همچنین هفته روابط عمومی  مدیر کل بهزیستی استان به نمایندگی از مسئول روابط عمومی با اهداء لوح سپاس تقدیر نمود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.