کرج- معاون اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از اختصاص ۷ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغالزایی حوزه جوانان در این استان خبرداد.

اختصاص ۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای اشتغالزایی جوانان در البرز

قدرت الله شمیرانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از طریق صندوق کارآفرینی امید قابل پرداخت است و کارمزدی ۴ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان دراولویت پرداخت این تسهیلات هستند گفت: جوانان می توانند با ایجاد استارت آپ های مختلف و ایجاد مشاغل فراگیر از سقف تعیین شده تسهیلات برخوردار شوند.

معاون اداره کل ورزش وجوانان استان البرز تصریح کرد: در صورتی که طرح های ارائه شده فراتر از استانی باشد با هماهنگی وزارت ورزش وجوانان و اخذ مجوزهای لازم پرداخت تسهیلات تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان نیز امکان پذیر است.

وی از ارائه ۱۸ طرح اشتغالزایی برای اخذ تسهیلات ارزان خبرداد و گفت: این طرح ها از سوی کمیته ارزیابی وداوری بررسی ودر صورت تایید فرایند اخذ وام را طی خواهد کرد.

شمیرانی از برگزاری کارگاه های آموزشی برای متقاضیان در جهت آشنایی با فرایند ارائه طرح خبرداد وگفت: این کلاس ها کمک خواهد کرد تا طرح ها وایده های پخته تری ارائه شود ودرصد تایید آنها نیز افزایش پیدا کند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه جوانان استان می توانند از این فرصت وظرفیت خوب ایجاد شده برای اشتغالزایی استفاده کنند گفت: تلاش شده دراین طرح همکاری و همراهی لازم برای اخذ تسهیلات صورت بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.