قدس انلاین : نماینده مردم گناباد در مجلس خواستار استقرار اورژانس هوایی در شهرستان گناباد شد.

استقرار اورژانس هوایی در گناباد

حمید بنایی  با اشاره به پروژه راه‌آهن مشهد به زاهدان اظهار داشت: این پروژه و راه‌اندازی آن قطعا تاثیر بالایی در ایجاد اشتغال در این منطقه از کشور دارد و علاوه بر این می‌تواند از مهاجرت ساکنان منطقه نیز جلوگیری کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: در حوزه پروژه‌های ریلی موارد متعددی هنوز نیمه کاره باقی مانده و تکمیل آنها نیازمند تزریق بودجه است.

بنایی افزود: اعتقاد دارم دولت باید برای اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین تکمیل آن‌ها اولویت‌بندی مناسبی در حوزه اختصاص اعتبارات داشته باشد، علاوه بر این سرمایه‌گذاری در حوزه شبکه ریلی کشور به ویژه در حوزه بین‌المللی می‌تواند در افزایش تبادلات خارجی نیز موثر باشد و آورده مناسبی از نظر اقتصادی داشته باشد.

نماینده مردم گناباد در مجلس خاطرنشان کرد: از هر نظر که به موضوع بنگریم تاخیرهایی که در توسعه و تکمیل شبکه‌های ریلی بعضا صورت می‌گیرد به صلاح نیست و مضرات اقتصادی آنها بسیار بیشتر است و باید از سوی دولت اعتبارات مناسبی در این حوزه اختصاص پیدا کند تا برای تکمیل آنها اقدام شود.

وی همچنین در مورد وضعیت پروژه‌های شهرستان گناباد خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه فرودگاه گناباد در حال حاضر در دستور کار قرار دارد و از این بابت اشتغال‌زایی مناسبی در شهرستان گناباد ایجاد شده است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: همچنین با توجه به شرایطی که در شهرستان گناباد داریم استقرار اورژانس هوایی و راه‌اندازی آن می‌تواند منشاء خدمات فراوانی در سطح شهرستان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.