همدان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مناجات سحرگاهی در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) همدان طی ماه رمضان خبر داد.

طنین نوای مناجات سحرگاهی در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) همدان

به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام محمد کاروند ، از برگزاری مناجات سحرگاهی در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) همدان طی ایام ماه رمضان خبر داد و اظهار کرد: از روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه مناجات سحرهای ماه مبارک رمضان در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه سخنرانان این مراسم حجت‌الاسلام اسدبیگی، بطحاییان و رحمانی هستند، گفت: این برنامه با نوای ذاکرین اهل بیت(ع) انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه مناجات سحرگاهی ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم از ساعت ۱:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پذیرایی و توزیع سحری در شب‌های قدر در  این بقعه متبرکه را در برنامه خواهیم داشت، افزود: در ایام ماه رمضان مبلغان بومی و اعزامی از قم به کار گرفته شده‌اند تا ضمن تبیین آموزه‌های دینی در زمینه اقامه نماز، برپایی کلاس‌های روخوانی و روانخوانی کلام وحی، تفسیر قرآن کریم و بیان احکام اسلامی فعالیت کنند.

کاروند از راه‌اندازی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه شاخص استان طی ماه رمضان خبر داد و  گفت: غرفه «کودک و نوجوان»، «همه واقف باشیم»، «مشاوره» و... در قالب خیمه‌های معرفت در آستان مقدس برخی از امامزادگان برپا شده است.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.