قدس آنلاین/ صبا کریمی: هادی اسماعیلی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند بازی اندرویدی «فیلشاه» را از کافه بازار دانلود کنند، گفت: اگر سرمایه گذار مناسب پیدا کنیم احتمال دارد سریال «فیلشاه» را هم بسازیم.

«فیلشاه» به جمع بازی‌های اندرویدی پیوست/ سرمایه‌گذار باشد سریالش را هم می‌سازیم

به گزارش قدس آنلاین، هادی اسماعیلی مدیر ارشد بازاریابی و فروش گروه «هنرپویا» و مدیر تبلیغات و اطلاع رسانی «فیلشاه» با اعلام این خبر عنوان کرد: مؤسسه هنر پویا این مسئله را همواره جزو برنامه‌های خود قرار داده که با تولید هر انیمیشنی، اقلام جانبی و محصولاتی وابسته به آن انیمیشن را نیز طراحی و تولید کند.

وی در ادامه افزود: بر این اساس، اقلام جانبی همچون لوازم التحریر، وسایل تزئینی، کیف و لباس برای کودکان و نوجوانان، تم‌های جشن تولد ... و برخی دیگر به زودی رونمایی خواهند شد.  صورتک‌ها و تن‌پوش‌هایی تولید شده که برخی از آنها موجود و برخی دیگر به زودی رونمایی خواهند شد. همچنین اقلامی مانند پُفیلشاه، صورتک‌، تن‌پوش، بادکنک و ... را نیز همزمان با اکران این فیلم در سینماها طراحی و رونمایی کردیم که با استقبال کودکان همراه بوده است.

اسماعیلی تصریح کرد: به تازگی نیز بازی «فیلشاه» را در نسخه اندروید رونمایی کردیم که علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را از کافه بازار و از لینک http://bit.ly/2rVdDVn دانلود کنند.

مدیر تبلیغات و اطلاع رسانی «فیلشاه» در ادامه عنوان کرد: حتی احتمال دارد اگر سرمایه‌گذار مناسبی پیدا کنیم، سریال «فیلشاه» را نیز تولید کنیم.

فروش انیمیشن سینمایی «فیلشاه» در سینماهای کشور در حالی ادامه دارد که این فیلم تاکنون توانسته است با بیش از 7 میلیارد تومان فروش در سینماهای کشور، رکورد پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران را از آن خود سازد. این رکورد پیش از این در اختیار «شاهزاده روم» دیگر محصول گروه‌ «هنرپویا» بود که همچنان عنوان پرمخاطب‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.