یزد - مدیر کل بنیاد شهید و ایثار گران استان یزد گفت: به مناسبت سوم خرداد و حماسه آزاد سازی خرمشهرگلزار شهدا دراستان یزد گلباران وعطر افشانی خواهد شد.

گلزار شهدا دراستان یزد گلباران می شود

احمد ابراهیمی درگفتگو با خبرنگارقدس آنلاین اظهارداشت: سوم خرداد در تاریخ ایران اسلامی به عنوان روزمقاومت ایثار نام گذاری شده و این روزبزرگ وتاریخی به حق می تواند نمادی ازمقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم باشد.

 وی افزود: آزادسازی این خطه کشور در دوران جنگ در عملیات بیت المقدس  نقطه عطفی درجنگ بود و این حماسه باعث بهت و حیرت جهانیان به ویژه استکبارجهانی درآن دوران شده بود. هرچه برنامه های این روز با شکوه تر باشد ما می توانیم در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت گام برداریم.

ابراهیمی درخصوص برنامه های بزرگداشت این روز در استان گفت: برگزاری یادواره شهدا درمسجد حظیره یزد، دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران وعطرافشانی قبور مطهرشهدا، برگزاری نمایشگاه عکس، تجلیل ازخانواده جانبازان وایثارگران دیداربا جانبازان روشن دل، تهیه و چاپ خاطرات دوران دفاع مقدس، حضور در خطبه های نمازجمعه شهر یزد و شهرهای استان ازمهمترین برنامه های بنیاد شهید در روز آزاد سازی خرمشهر است.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثار گران استان هم چنین از برگزاری نمایشگاه مقاومت به مناسبت آزاد سازی خرمشهر در استان یزد خبر داد و افزود: به همین مناسبت روز سوم خرداد خاطرات رزمندگان دردوران دفاع مقدس در استان چاپ ومنتشر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.