کرج- استاندار البرز گفت: طرح بازآفرینی شهری در مناطق مختلف البرز در قالب یک برنامه ۵ ساله و با اعتباری ۷۶۹ میلیارد تومانی اجرا می شود.

اجرای طرح بازآفرینی شهری با پیش بینی اعتبار ۷۶۹ میلیاردی/البرز ۷۰۰ هزار نفر حاشیه نشین دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی صبح امروز چهارشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان البرز اظهار کرد: در مناطق حاشیه نشین البرز  با همراهی و تعامل دستگاه های مختلف در استان و وزارت راه و شهرسازی طرح بازآفرینی شهری امید به اجرا در خواهد آمد.

وی ۳۰ درصد استان را در محله های هدف ستاد بازآفرینی شهری برشمرد و افزود: ضرورت دارد بر اساس طرح بازآفرینی شهری امید، مدیران استان با جدیت درجهت تحقق اهداف طرح حرکت کنند.

استاندار البرز در ادامه گفت: طرح بازآفرینی دارای اهمیت ویژه ای در ابعاد مختلف فرهنگی، و اجتماعی است به نحوی که نمایندگان ۳ قوه در استان در جلسات حضور دارند.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه بیش از ۷۰۰ هزار نفر در مناطق حاشیه نشین البرز سکونت دارند گفت: طرح بازآفرینی شهری می تواند تحولات بزرگی را ایجاد کند.

وی بر تسریع روند اجرای طرح ملی امید توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: به لحاظ اهمیت وجایگاه این طرح، رهبر معظم انقلاب نیز نظارت جدی بر روند ومراحل اجرای آن دارند.

نجفی دستگاه های مختلف استان را موظف به شناسایی  ودر اختیار گذاشتن زمین های مناسب برای اجرای طرح بازآفرینی شهری دانست و گفت: این طرح در قالب یک برنامه ۵ ساله  انجام خواهد شد و اعتباری بیش از ۷۶۹ میلیارد تومان برای آن پیش بینی شده است.

استاندار البرز تصریح کرد: برای سال ۹۷ این طرح اعتباری ۲۷۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده که ۱۵ درصد پروژه های عمرانی البرز را در بر می گیرد.

وی در پایان به اجرای طرح برج سبز در استان البرز اشاره کرد و افزود: این طرح با اهداف تجاری، گردشگری و خدماتی و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی به زودی در البرز اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.