بجنورد-معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از جمع آوری و تغییرکاربری ۸۱ فقره انشعاب آب فضای سبز ، طی سال ۹۶ در استان خبر داد.

جمع آوری و تغییرکاربری ۸۱ فقره انشعاب آب فضای سبز در خراسان شمالی

به گزارش  قدس آنلاین ، به نقل ازاداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، مهندس رضا عطایی معاون بهره برداری این شرکت گفت: طی سال ۹۶ ، ۲۶۰ فقره انشعاب آب فضای سبز در استان شناسایی شده که از این تعداد ۴۲ فقره جمع آوری و ۳۹ فقره از این انشعابات که در پارکها جهت شرب استفاده می شود تغییر کاربری داده شده است.

وی اظهارکرد: از ۸۱ فقره انشعابات نامبرده شده ، ۲۱ فقره انشعاب فضای سبز در شهر بجنورد جمع آوری و ۱۴ فقره تغییرکاربری، در شهر شیروان ۸ فقره جمع آوری و ۲۰ فقره تغییرکاربری و لوجلی یک مورد تغییر کاربری، جاجرم ۵ فقره جمع آوری و یک فقره تغییر کاربری، شهرقاضی یک فقره تغییر کاربری، پیش قلعه یک فقره تغییرکاربری، فاروج ۴ فقره جمع آوری، گرمه ۲ فقره جمع آوری و در شهر راز و جرگلان یک فقره تغییر کاربری و یک فقره جمع آوری شده است.

مهندس عطایی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی آب کشور طی دوسال آینده باید تمام انشعابات آب فضای سبز در سطح استان با هدف مدیریت منابع آبی جمع آوری شود که برنامه این شرکت جمع آوری این انشعابات تا پایان سال جاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.