کرج - استاندار البرز با بیان اینکه روند اجرایی مصوبات ستاد رفع موانع تولید با جدیت رصد می شود گفت: عده ای با بدبینی درصدد زیر سوال بردن مدیران پرتلاش استان هستند که اگر موردی دیده شود شخصا برخورد خواهم کرد.

عده ای با بدبینی درصدد زیرسوال بردن مدیران پرتلاش هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان صبح امروز چهارشنبه با حضور استاندار و تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی برگزار شد.

دراین جلسه مشکلات ۴ واحد تولیدی دربخش صنعتی و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت که عمده مشکلات این واحدها در بحث بیمه، تسهیلات بانکی و امور مالیاتی بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این جلسه به بحث بخشودگی نقدینگی جرائم اشاره ای کرد وگفت: دولت مصوبه ای به تامین اجتماعی ابلاغ کرده است که طبق این مصوبه تمامی کارفرمایان تا ۱۰ تیرماه فرصت دارند درخواست استفاده از بخشودگی جرائم را به تامین اجتماعی اعلام کنند.

وی افزود: مکاتباتی با اداره کل صنعت و معدن و اتاق بازرگانی البرز و سایر نهادها و شهرک صنعتی شد همچنین به تمامی کارفرمایان بدهکار در حوزه صنعت بخشودگی جرائم نامه نگاری شده است.

مرتضی سلامی افزود: در خصوص شرکت های بزرگ همچون کارخانه مقدم شخصا مکاتبه کرده و ارسال شد تا نسبت به بدهی و جریمه ۸ میلیاردی خود اقدام کند تا از فرصت بخشودگی جرائم استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه بایستی از ظرفیت های خوب اقتصادی در استان استفاده کرد تا بهانه ای برای عدم کمک نهادهای مربوطه نباشد، گفت: دربحث مصوبات کارگروه ها موضوعاتی مطرح می شود که ستاد تسهیل نظر موافقی ندارد بنابراین قبل ازاینکه مصوبات امضا شود مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و پس از تائید ستاد تسهیل اجرایی شود تا با مراجعه کنند گان به مشکل نخوریم.

در ادامه جلسه استاندارالبرز گفت: روند اجرایی مصوبات در این جلسات با جدیت رصد می شود چراکه سال گذشته توفیقاتی در بحث اشتغال و تحقق مصوبات صورت گرفت که بایستی با تمام قوا ادامه داشته باشد.

نجفی با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قابل اجرا است، گفت: اگر موردی از این واحدها با قانون مغایرت داشته باشد اجازه تصویب داده نمی شود.

وی در خصوص کسانی که در جلسات گله مندیهای شخصی خود را عنوان می کنند، گفت: این جلسات جای این حرفها نیست بلکه باید موانع ومشکلات مرتفع شود و رویکرد عملیاتی باشد تا موانع حل گردد و بیشتر به سمت توسعه پیش رویم.

استاندار البرز با اشاره به همراهی خوبی که مدیران دراین راستا داشته اند، گفت: توفیقات خوبی حاصل شده اما عده ای با بدبینی در صدد زیر سوال بردن مدیران پرتلاش استان هستند که اگر موردی دیده شود شخصا برخورد خواهم کرد.

وی درادامه افزود: پیگیری پرونده های تسهیلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان با اهتمام ویژه مسئولان مربوطه و بانک ها با جدیت صورت گیرد تا ایجاد مشکل نشود.

گفتنی است در این جلسه ۵۰ طرح با ۱۷۱ میلیارد تومان اعتبار برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.