قدس انلاین : دادستان عمومی و انقلاب قوچان از بررسی و ورود به پرونده تخلفات روی‌داده در انتخابات شرکت تعاونی توسعه و عمران این شهرستان و تصمیم‌گیری‌های لازم در این زمینه خبر داد.

ورود دادستانی به پرونده تخلفات انتخابات شرکت تعاونی توسعه و عمران قوچان
علی آذری  اظهار داشت: بارها در این زمینه تأکید شده است که چرا وقتی در این شهر صحبت از هر نوع انتخابی به زبان می‌آید گروه‌هایی به نام چپ یا راست وارد می‌شود درصورتی‌که اهدافی برای خدمت به مردم و شهروندان را ندارند.

وی با تأکید بر اینکه شرکت توسعه و عمران زمینه‌ای برای رشد، توسعه و آبادانی یک منطقه بوده است و افرادی باید در آن مستقر شوند که در زوایای مختلف شهری متخصص و متعهد باشند، گفت: برابر گزارش‌های واصله تخلفات زیادی در انتخابات شرکت تعاونی توسعه و عمران قوچان روی‌داده که مستند به دادستانی واصل‌شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان تأکید کرد: در حال حاضر دادستانی نسبت به این پرونده ورود پیداکرده و در حال بررسی اساسنامه و قوانین مربوطه در این زمینه است تا با متخلفین برخوردهای لازم و اتخاذ تصمیمات صورت بگیرد.

آذری بابیان این مطلب که مردم باید به مرحله‌ای برسند که در هر نوع انتخابی دقت ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند به مردم اطلاعات کاملی از هر نوع رفتار مفید برای این شهر را بی‌طرفانه ارائه بدهند تا دیگر بدون تشخیص کسی وارد این عرصه‌ها نشود.

گفتنی است انتخابات شرکت تعاونی توسعه و عمران قوچان 25 اردیبهشت‌ماه در مصلای این شهرستان برگزار شد تا اعضای این شرکت افرادی را به‌عنوان نمایندگان خود به‌منظور انتخاب هیأت مدیره برگزینند اما سهامداران و حتی اعضای هیأت مؤسس این شرکت نسبت به نحوه برگزاری، عدم نظارت و تخلفات روی‌داده در این انتخابات اعتراض داشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.