بندرعباس ـ مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: "نوید پورکارجدید" در سومین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا، مجوز ورود به مرحله کشوری را با کسب عنوان برگزیده طلایی از آن خود ساخت.

دانش آموز بندرعباسی برگزیده طلایی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس،"اصغر بهرامی سعادت آبادی" مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس اظهار داشت:دانش آموزان در این مسابقات که با محوریت اختراعات و دستاوردهای دانش آموزی برگزار گردید،با ارائه ی دستاوردهای خود توانستند مجوز ورود به مسابقات جهانی کره جنوبی (۱۰ لغایت ۱۲ آگوست ۲۰۱۸) و مسابقات کرواسی (۸ الی ۲۰ اکتبر۲۰۱۸) را به دست آورند.

وی تصریح کرد:بر اساس دستورالعمل این مسابقات دانش آموزان برگزیده باید مستندات علمی ،نقشه های فنی،تصاویر و فیلم های مرتبط با پروژه و همچنین تاییدیه های علمی خود را برای مرحله  جهانی آماده نمایند.

سعادت آبادی با بیان این مطلب که پرورش ، هدایت و سرمایه گذاری بر روی استعدادهای برتر دانش آموزان در زمینه های علمی و پژوهشی، نقش تعیین کننده ای در پیشرفت جامعه دارد خاطرنشان ساخت:نوید پورکارجدید،طی سالهای گذشته نیز با حضور موثر در رقابت های کشوری توانسته افتخارات بزرگی را برای استان رقم بزند و این امر مسئولیت ما را در زمینه ی تامین بسترهای مناسب برای رشد و تعالی اینگونه استعدادها دوچندان میکند.

شایان ذکر است این دانش آموز با دست سازه ی کلاه ایمنی کولردار(کلاه کاسکت) به این جشنواره که درتاریخ ۱۴ اردیبهشت ودردانشگاه تهران برگزار گردید بعنوان نماینده استان حضور داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.