قدس انلاین : سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون 975 طرح از محل تسهیلات اشتغال روستایی به بانک‌های استان معرفی شده است.

معرفی ۹۷۵ طرح به بانک‌های خراسان رضوی برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی
 
 به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان اظهار کرد: این طرح در مجموع با یک هزار و 650 میلیارد ریال اعتبار از زمان ابلاغ این تسهیلات به بانک‌های معرفی گردیده‌اند.
 وی ادامه داد: از این میان 374 طرح با اعتبار یک هزار و 170 میلیارد ریال در بانک‌های استان در حال تصویب است.
سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان خردادماه سهمیه اولیه ابلاغی به استان از محل 120 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی وعشایری به استان جذب می‌شود.
رسولیان خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در روند انجام امور، فرمانداران به عنوان روسای کمیته‌های فنی شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان موظف شده‌اند در بازده زمانی مشخصی طرح‌های را بررسی و تسهیلات را پرداخت کنند.
وی گفت: زمان بررسی برای کمیته‌های فنی یک هفته، دستگاه‌ها 4 روز و بانک‌ها یک هفته تعیین شده که باید در این فرصت طرح‌های اشتغال‌زای روستایی را بررسی و عملیاتی نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.