گناباد- معاون عملیات قرارگاه ثامن الائمه ازادی خرمشهر را فرمان امام و تبعیت از رهبری و ایمان رزمندگان دانست.

آنچه خرمشهر را آزاد کرد  فرمان امام و تبعیت از رهبری بود

به گزارش خبرنگار قدس انلاین به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و بسیجی شهرستان گناباد در میدان غدیر برگزارشد.

معاون عملیات  قرارگاه ثامن الائمه  خراسان در این مراسم با اشاره به حماسه فتح خرمشهر گفت :آنچه باعث پیروزی رزمندگان  در فتح خرمشهر شد  فرمان امام و تبعیت از رهبری و ایمان راسخ ملت و رزمندگان بود.

سردار پاسدار حسین ظریفی افزود: در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۴ کشور از صدام حمایت می کردند  ودر قبل از حماسه فتح خرمشهر رزمندگان اسلام چندین  عملیات داشتند اما انچه در این عملیات اتفاق افتاد با دیگر عملیات متفاوت بود.

وی گفت :امروز عملیات فتح خرمشهر در تمام دانشگاهای جنگ کشور و سایر کشورها ی دشمن  مورد تجزیه وتحلیل و آموزش قرار می گیرد.

معاون عملیات  قرارگاه ثامن الائمه تصریح کرد : امروز تبعیت از رهبری  بعنوان یک الگوی موفق مورد توجه دیگر کشورهاست  اما ما خودمان کمتر به این مهم توجه داریم.

 ظریفی گفت:هر انقلابی بر چهار رکن  سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی استوار است  و دشمن به دنبال نفوذ بر این ارکان است.

وی گفت :انچه امروز دشمنان ما را متزلزل کرده استراتژی نظامی ماست و اگر در تمام صحنه ها اتحاد وهمدلی و گوش به فرمان رهبری باشد  هیچ قدرتی توان مقابله با ملت ایران را نخواهد داشت.

معاون عملیات  قرارگاه ثامن الائمه بصیرت را لازمه رشد کشور دانست وافزود  اگر می خواهیم  عملیات فتح خرمشهر زنده بماند  باید به خواسته شهدا که همان بصیرت و گوش به فرمان رهبری بودن بود عمل کنیم. در این مراسم ضمن  تقدیر از خانواده شهید کبرایی به نمایندگی از ۱۴ شهید عملیات  حماسه فتح خرمشهر در گناباد  و رژه خودرویی مزار شهدا در بهشت قاسم غبار روبی شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.