همدان - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان گفت: برخی موارد مسوولان بر اساس رابطه و نه بر اساس ضابطه و توانمندی به کارگیری می‌شوند.

گلایه از بکارگیری مدیران بر اساس رابطه نه ضابطه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ، رضوان سلماسی در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر با موضوع بررسی برنامه‌های شهرداری در بخش حمل و نقل بار و مسافر و حمل و نقل و ترافیک، با بیان اینکه یکسری مشکلات در سطح کلان داریم، اظهار کرد: در برخی موارد مسوولان بر اساس رابطه و نه بر اساس ضابطه و توانمندی به کارگیری می‌شوند و به این دلیل بسیاری از چالش‌ها به موقع انجام نمی‌شود.

وی یکی از بهترین راهکارها در نتیجه‌بخشی اقدامات را اطلاع‌رسانی دانست و گفت: وقتی حضور دستگاه‌های متولی را نیاز داریم باید سخن بگوییم شاید پای کار بیایند؛ باید به جامعه و نه چند فرد محدود توجه کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: در شهرداری حوزه‌های مختلف به صورت تخصصی عمل می‌کنند اما سازمان فرهنگی شهرداری طی سال‌های گذشته به شدت مغفول بوده است.

وی با تأکید بر اینکه باید در بحث آموزش ورود کنیم، افزود: هر سازمان متولی پای کار نیاید، نمی‌توانیم همه هزینه‌ها را به عهده شهرداری بگذاریم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان نیز اظهار کرد: به منظور پیگیری وضعیت تحویل ۱۵ اتوبوس خریداری شده باید مسوولان مربوطه حداقل سه بار به تبریز می‌رفتند.

نرگس نورالله‌زاده با بیان اینکه در طرح جامع ترافیکی درخواست از حوزه حمل و نقل و ترافیک این بود که نقاط دارای مشکل در شهر شخص شود، گفت: درصورت امکان برای نقاط دارای مشکل ترافیکی چاره‌ای اندیشیده شود؛ در این خصوص اولویت قرار داده و اگر مشاور طرح جامع راهکاری دارد آن را اجرا کنند و در غیر این صورت خود اقدامی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.