قزوین_ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: ۱۴۰ میلیارد ریال برای اجرای فاضلاب شهرهای شال و آوج و تاکستان توسط نمایندگان مردم بوئین زهرا و تاکستان به استان ابلاغ شد.

ابلاغ ۱۴۰ میلیارد ریال به منظور اجرای فاضلاب شهرهای قزوین

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ابوالفضل یاری ظهر روز پنج شنبه در  نشست شورای برنامه ریزی استان قزوین در استانداری اظهار داشت: برای نخستین بار مبنای علمی و خاصی برای بودجه ریزی در استان طراحی شده است تا نظرات مدیران برای تخصیص بودجه در نظر گرفته شود.

وی افزود: طی سال گذشته در مجموع استان قزوین رشد نخست کشور را در حوزه درآمدی داشتیم و در مجلس اتفاق خوبی افتاد و موجب شد تا اعتباری که ابتدای سال توزیع می کنیم از مصوبات سال گذشته بیشتر باشد.

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: پیش بینی می کنیم که در سالجاری ۲۰ میلیارد ریال برای بدهی بازنشستگان پرداخت شود. 

یاری با اشاره به اقدامات مسوولان در خصوص انتقال آب از سد طالقان اضافه کرد: با تلاش و پیگیری مسوولان و نمایندگان مجلس، میزان بودجه پروژه انتقال آب از سد طالقان تغییر کرد که به موجب آن ۷۰ درصد بودجه این طرح توسط دولت و ۳۰ درصد توسط بخش خصوصی تأمین می شود.

وی بیان کرد: همچنین ۱۴۰ میلیارد ریال برای اجرای فاضلاب شهرهای شال و آوج و تاکستان توسط نمایندگان مردم بوئین زهرا و تاکستان به استان ابلاغ شدو برای چند پروژه در آوج نیز اعتبارات خاصی در بودجه سال جاری تخصیص یافته است که نقش مؤثری در شکوفایی این شهرستان ایفا را خواهد داشت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین افزایش میزان اعتبارات هزینه ای کلان این استان در سال گذشته را قابل توجه عنوان کرد و یادآور شد: توانستیم در این زمینه رتبه نخست کشور را به دست آوردیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه عنوان کرد: اگر اشکالات و ضعفهای موجود به نمایندگان ارائه شود می توان شاهد  شتاب خدمات حاکمیتی بود.

بهمن طاهرخانی گفت: امروز گفتمان سیاسی که به معنی در پشت میز نشستن باشد، وجود ندارد و توسعه امروز در نظام بین الملل مبتنی بر نظام است؛ در سایه همدلی و همگامی می توانیم با این چالش ها روبه رو شویم.

وی اضافه کرد: از مدیران و مسوولان استان انتظار می رود که بر عملکرد مدیران کلی که بر عملکرد سیستم های شهرستان ها حاکم و پای کار هستند، نظارت داشته باشند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات شهرستان تاکستان مطرح کرد: این شهرستان و بخش خرمدشت مشکلاتی را دارد و از مسوولان و استاندار انتظار داریم برای حل مشکلات این مناطق، بودجه هایی را در نظر داشته باشند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.