ساری- حجت الاسلام و المسلمین ترکاشوند استاد حوزه و دانشگاه بر آموختن راه های درست برخورد با معضلات توسط خانواده ها تاکید کرد.

خانواده ها راه های درست برخورد با معضلات را بیاموزند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این استاد حوزه و دانشگاه در جلسه اخلاق حراستی مدیران و کارکنان حراست دستگاه های اجرایی مازندران که در عصر پنج شنبه سالن اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان مازندران برگزار شد، ضمن بیان شاخصه های سلطنت و ولایت و تفاوت بین این دو موضوع در خانواده، خواستار عدم تجسس در بین اعضای خانواده شد.

حجت الاسلام و المسلمین ترکاشوند بر لزوم شناخت ویژگی های حاکم بر زمانه اشاره و با بیان سخنی از پیامبر گرامی حضرت محمد(ص) مبنی بر اینکه باید زمانه را شناخت و نباید با آن درافتاد به شرح این سخن پیامبر پرداخت.

وی یکی از مطالبات زمانه ما آزادی خواهی دانست و ضمن شرح عوامل موثر در بروز این موضوع، خاطرنشان کرد: علاوه بر مسائل اقتصادی و مذهبی، یکی از دلایل افزایش طلاق در جامعه، آزادی خواهی است. 

حجت الاسلام و المسلمین ترکاشوند با اشاره به تحول در خانواده و اجتماع، دوهوا شدن بیرون و داخل خانه را موجب اختلافات خانوادگی دانست و تاکید کرد: در خانه نیز آزادی دیگر اعضای خانواده را باید به رسمیت شناخت.  

گفتنی است این همایش به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور ۲۳۰ نفر از مدیران و کارکنان حراست دستگاه های اجرایی مازندران برگزارشد که قرائت قرآن و زیارت عاشورا نیز از برنامه های این جلسه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.