تربت جام - قدس انلاین : خطیب جمعه تربت جام از عملکرد نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد وگفت: حمایت از فتنه گران، همنوایی با غرب، تخریب مسئولان در اقدام به فلیترینگ تلگرام و توهم کودتای سپاه در انتخابات را بخشی از رفتار نماینده تربت جام برشمرد.

 انتقاد امام جمعه تربت جام  از نماینده تربت جام در مجلس

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلیمن محمد جواد طاهری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تربت جام با گرامیداشت روز قانون و مجلس شورای اسلامی گفت: باید نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی از افراطی گری پرهیز کند و نباید فضای وحدت در تربت جام به این مسایل همراه شود.

وی گفت: این نماینده بارها نسبت به سخنان علمای دینی همچون آیت الله علم الهدی دررابطه با موسیقی واکنش نشان داده و از سران فتنه حمایت می کند ودر عزل و نصب مدیران شهرستانی دخالت مستقیم دارد و این رویکرد خود را برای تغییر مدیران با نام پیشنهاد عنوان می کند که این رفتار برخلاف مقررات نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

خطیب نماز جمعه تربت جام به این نماینده توصیه کرد: این رفتار اگر با مکر وفریب همراه باشد خطرناک خواهد بود و دوقطبی کردن فضای منطقه با نام شهروند درجه یک ودو می تواند فضای وحدت را دگرگون کند.

وی گفت: اهل سنت منطقه هم باید نسبت به رفتار نماینده هوشیار باشند و لازم است جلوی این افراطی گری را بگیرند.

 حجت الاسلام و المسلیمن محمد جواد طاهری در ادامه قهر نماینده تربت جام با وزیر راه اشاره کرد و گفت: تربت جام و منطقه از نبود زیر ساخت های مواصلاتی رنج می برد اما این مشکلات همچنان در مناطق محروم بر طرف نشده است.

وی گفت: نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز درنشست خبری درخواست حضور در تریبون نماز جمعه در مصلی الغدیر  تربت جام را داشته و با توجه به دلایل کافی کمیته سیاسی نماز جمعه تربت جام این در خواست را نمی پذیرد.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.