یزد - مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان از برگزاری ویژه برنامه رحلت حضرت خدیجه با عنوان "خدیجه مادر امت "در بیش از ۳۰امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد.

ویژه برنامه "خدیجه مادر امت "در۳۰امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می شود

حجت الاسلام حسین زارع زاده در گفتگو باخبرنگارقدس آنلاین با بیان این خبراظهارداشت: همزمان با رحلت حضرت خدیجه(س) در روز دهم ماه مبارک برنامه سراسری "خدیجه مادر امت " به منظور بزرگداشت این بانوی مکرمه در بیش از ۱۸۰۰ امامزاده و بقاع متبرکه در سراسر استان برگزار می شود و این برنامه در استان یزد در بیش از ۳۰امامزاده و بقاع متبرکه استان در روز ۵خرداد برگزار می شود.

وی افزود : بیش از ۱۰۰۰موقوفه دراستان یزد مربوط به ماه مبارک است که عمده این وقفیات مربوط به اطعام و افطاردر ماه مبارک،تامین گلاب مساجد ،روضه خوانی درشبهای قدر و تامین هزینه روشنایی مساجد است.

زارع زاده تصریح کرد: طرح ضیافت الهی در بیش از ۵۰بقعه و امامزاده استان در ماه مبارک برگزار می شود و در کنار این طرح ۱۵خیمه معرفت در استان با همکاری بیش از ۴۵مبلغ بومی و غیر بومی برگزار می شود. مهمترین هدف برگزاری این خیمه ها پاسخگویی به شبهات دینی بوده و  نحوه صحیح قرائت قرآن به نوجوانان در این خیمه ها آموزش داده می شود، حتی در این خیمه ها مسائل حقوقی زوجین با همکاری کارشناسان مربوطه ارائه می شود.

 مدیر کل اوقاف و امور خیر یه استان  خاطرنشان کرد: ویژه برنامه خیمه های معرفت در طرح آرامش بهاری در استان با استقبال خوبی روبرو شد و امید است این طرح در ماه مبارک هم گره گشای نیازهای مردم باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.