قدس آنلاین:رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: طرح ضربتی بازرسی از باشگاههای آغاز طرح بازرسی از باشگاههای ورزشی خراسان رضوی ورزشی این استان با هدف حفظ سلامت ورزشکاران از امروز پنجم خرداد آغاز شد و تا پایان این ماه ادامه دارد.

بازرسی ضربتی از باشگاههای ورزشی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین؛ سید رضا گلدوزیان افزود: در این چارچوب همه باشگاههای خصوصی و دولتی در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی مورد بازرسی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: شناسایی اماکن فاقد مجوز، صدور کارت عضویت خدمات درمانی، بررسی وضعیت بهداشتی و عرضه مکملهای ورزشی از مواردی مورد توجه بازدید از باشگاههای ورزشی در سطح خراسان رضوی است.
رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: فروش مکملهای ورزشی در باشگاهها تخلف محض است و با آن برخورد می شود. همچنین افراد فعال در باشگاههای ورزشی باید زیر پوشش بیمه ورزشی باشند.
وی افزود: طرح ضربتی بازرسی از باشگاههای ورزشی با دستور مدیرکل دفتر ستاد نظارت بر اماکن ورزشی و تاکید مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اجرا و طی آن به باشگاههای متخلف و دارای نقص اخطار داده می شود.
گلدوزیان ادامه داد: در این چارچوب باشگاهداران می بایست همکاری لازم را با بازرسان داشته باشند.
هزار و 500 باشگاه ورزشی مجوزدار در سطح خراسان رضوی فعالیت دارند. هزار و 23 باشگاه از این تعداد مربوط به شهرستان مشهد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.