کرج - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با بیان اینکه درصدد ایجاد شهر فرودگاهی با فناوری نوین هستیم گفت:۳۰ هکتار از اراضی منطقه پیام برای احداث دهکده سلامت در نظر گرفته شده است

دهکده سلامت در منطقه ویژه اقتصادی پیام ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سعید زرندی درمراسم افتتاح همزمان مراکز اورژانس هوایی که صبح امروز شنبه در فرودگاه پیام کرج برگزار شد اظهار کرد: درمراحل ابتدایی برای راه اندازی این مرکز با حمایت و دستور وزیر ارتباطات ۲ فروند بالگرد فرودگاه پیام در اختیار اورژانس هوایی کشور قرار گرفت.

وی یکی از اولویت های اصلی فرودگاه پیام را هایتک، برق و الکترونیک برشمرد و گفت: سرمایه گذاری در زمینه تجهیزات پزشکی، درمانی و بهداشتی از دیگر برنامه های مهم مجموعه فرودگاه پیام بود که ۵۰ درصد سرمایه‌گذاری در سال گذشته در این حوزه ها بود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با بیان اینکه این منطقه شرکت اورژانس هوایی را در خود جای داده است، افزود: مجموعه پیام اولین منطقه پذیرا از شرکت بالگردهای هوایی کشور است.

این مسئول با اشاره به اینکه درصدد ایجاد شهر فرودگاهی و فناوری نوین هستیم گفت: اگر این طرح به تصویب مراجع ذیصلاح و شورای مناطق آزاد برسد برای اجرای آن ۳۰ هکتار از اراضی منطقه پیام را به عنوان دهکده سلامت در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: درحال حاضرنیز درخواست کنندگان بخش خصوصی دراین زمینه بسیار هستند و در صدد طراحی مدل این دهکده سلامت هستیم چراکه شهرک صنعتی پیام خارج از مرزهای گمرکی کشوراست و اعتقاد براین است که به یک طراحی خاص نیازدارد.

زرندی بابیان اینکه در طراحی دهکده سلامت به حمایت وزارت بهداشت و درمان نیاز است، گفت: ما این آمادگی را داریم تا یک زیرساخت نمونه کشوری را به بهره برداری برسانیم.

وی تاکید کرد: در نزدیکی تهران مجموعه ای همچون پیام که امکانات صنعتی، بازرگانی و گمرک زمینی و هوایی هم زمان باشد وجود ندارد گفت: ۳۰ هکتار از اراضی منطقه پیام را به عنوان دهکده سلامت در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در پایان گفت: با فعال سازی ابعاد جدید فرودگاه پیام که به زودی اتفاق خواهد افتاد، شاهد رونق بیش از پیش این منطقه خواهیم بود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.