بجنورد-نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: هیات امنای صندوق توسعه ملی بتازگی استفاده از منابع این صندوق برای اجرای پروژه های ریلی را تصویب کرد و با این اقدام اجرای طرح راه آهن جوین- اسفراین شتاب می گیرد.

اجرای طرح راه آهن جوین- اسفراین شتاب می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، هادی قوامی در نشست کمیته برنامه ریزی اسفراین اظهار کرد: بر اساس این مصوبه می توان ۳۵۰میلیون دلاری که در سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی در سال ۹۴ برای اجرای پروژه ریلی جوین- اسفراین قول تامین داده شده بود، عملیاتی کرد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: ۱۰ کیلومتر ازعملیات اجرایی راه آهن اسفراین- جوین که تنها خط ریلی در حال ساخت خراسان شمالی برای اتصال به شبکه ریلی کشور است باقیمانده که با تزریق اعتبار صندوق توسعه ملی اجرای این طرح شتاب خواهد گرفت.

وی گفت: از رئیس جمهوری، رئیس سازمان برنامه بودجه کشور و وزیر راه تقاضا کردیم تا اجرای این پروژه ریلی را در اولویت قرار دهند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۷ به این شهرستان اختصاص یافته است که از این میزان ۲۰۰میلیارد ریال برای استفاده در پروژه های اولویت دار بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی هزینه خواهد شد.

منبع: ایرنا
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.