قدس: اظهارات ضد و نقیض مبنی بر کندی و بعضاً توقف عملیات ساخت و برخی ادعاها درخصوص خط ۳ قطار شهری مشهد در حالی مطرح است که طفره مدیران مربوطه از پاسخگویی در این مورد نیز گواه این ادعاست.

ادامه ساخت خط ۳ قطار شهری روی خط شایعات

برپایه این خبر چندی است که برخی شنیده‌ها درخصوص خط ۳ قطار شهری در محافل خبری و فضای مجازی دست به دست می‌شود، در حالی که مدیران مربوطه حاضر به گفت‌وگو در این زمینه نمی‌شوند.

این موضوع که از اواخر فروردین امسال، بارها توسط خبرنگار ما پیگیری شده هر بار با موکول کردن انجام مصاحبه به زمان دیگری فقط پاسکاری شده است.

ماجرا از این قرار است که برای اولین بار اواخر فروردین ماه درخواست مصاحبه مطرح شد، اما زمان آن به انجام نشست خبری در هفته آتی موکول شد. پس از آن این قرار به بعد از سفر ریاست جمهوری موکول شد، اما نه تنها پس از سفر، بلکه حالا نیز به نیمه ماه مبارک رمضان و برگزاری نشست خبری که قبلاً حرفش را شنیده بودیم موکول شده است.

البته در این میان خط و نشان‌هایی هم رد بدل شده است که از نوشتن آن‌ها منصرف می‌شویم، اما این نکته را باید متذکر شد که اصلی‌ترین وظیفه یک رسانه اطلاع رسانی، شفاف سازی و پاسخ به مطالبات افکار عمومی است.

*رئیس کمیسیون چه می‌گوید؟

با این حال به جهت نپرداختن یک طرفه به این سوژه به سراغ رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلایم شهر مشهد می‌رویم.

بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن اظهار بی اطلاعی از آخرین اخبار تکمیلی عملیات ساخت خط ۳ قطار شهری می‌گوید: طبق آخرین خبرهایی که دارم، عملیات ساختن این خط ادامه دارد.

وی با رد شنیده هایی مبنی بر توقف عملیات ساخت می‌افزاید: تا جایی که من مطلع هستم، دستگاه حفار تونل(تی بی ام) در دو سمت مشغول حفاری است.

به گفته وی دستگاه حفار در حال حاضر از سمت شرق از مقابل باب الجواد و از سمت غرب از میدان جانباز گذشته است.

این اظهارات در حالی مطرح است که اطلاعات مذکور خیلی پیشتر از سوی مدیران مربوطه مطرح شده بود و حالا باید دستگاه حفار تونل خط ۳ قطار شهری به مکان‌های دیگری از مسیر این خط می‌رسید.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.