قدس انلاین : در میان گزینه‌هایی که برای سرمربیگری پدیده در فصل آتی به گوش می‌رسد شانس پانادیچ گویا بیشتر است.

گمانه‌زنی در مورد گزینه‌های نیمکت پدیده
خداحافظی محمدرضا مهاجری از فوتبال مشهد و خراسان رضوی شاید در نگاه اول امری محتمل بود زیرا وی مدت‌های زیادی در فوتبال استان حضور داشت و سختی‌های زیادی را نیز در این زمینه تجربه کرد به ویژه در فصل گذشته که پدیده شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشت اما شاید کمتر کسی فکر می‌کرد پیدا کردن یک جایگزین برای وی چقدر می‌تواند سخت باشد.

مهاجری برای فوتبال مشهد و استان یک مربی بسیار مطلوب بود زیرا به خوبی و از نزدیک و به عبارت بهتر با گوشت و پوست و استخوان مشکلات فوتبال مشهد و استان را درک کرده و بهتر از هر کسی شرایط فوتبال استان را می‌داند.

وی حدود یک ماه قبل با انتشار نامه‌ای با فوتبال استان خداحافظی کرد و گویا قرار است در جایی دیگر از خراسان رضوی به مربیگری خود ادامه دهد اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که مسئولان پدیده یا هنوز نتوانسته‌اند و یا نخواسته‌اند و یا به هر دلیلی که صرفا برای خودشان مشخص است مربی جدید را انتخاب کنند.

گزینه‌های متعددی این روزها در فضای مجازی برای سرمربیگری تیم فوتبال پدیده به گوش می‌رسد اما اینکه در نهایت کدام گزینه قرار است در این تیم برای فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا کند مشخص نیست.

بلافاصله پس از جدایی مهاجری از پدیده صحبت از گزینه‌هایی مانند علیرضا مرزبان و یا آندره پانادیچ دستیار سابق برانکو در پرسپولیس به میان آمد و تا امروز نیز بیشترین نامی که تکرار شده و شنیده شده است آندره پانادیچ است.

پانادیچ مدتی را در پرسپولیس و در کنار پرسپولیس گذرانده اما آنچه معلوم است این است که وی تجربه سرمربیگری نداشته و شاید انتخاب وی برای پدیده به عنوان سرمربی فصل آتی نوعی ریسک باشد هرچند که با توجه به شنیده‌ها وی احتمال بالایی دارد که برای نخستین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم بنشیند.

مسئولان و هواداران و بازیکنان پدیده در فصل گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و دیگر نمی‌خواهند به آن روزها بازگردند و باید دید که آیا سرمربی جدید پدیده می‌تواند روزهای باثباتی را برای این تیم در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر به ارمغان بیاورد یا خیر؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.