قدس انلاین : عضو تیم ملی هندبال ایران گفت: مسئولان خراسان رضوی چندان برای رشته ورزشی هندبال اهمیت قائل نیستند و حتی پس از حضور در رقابت‌های جهانی نیز مورد تجلیل قرار نگرفتم.

مسئولان خراسان رضوی برای هندبال اهمیتی قائل نیستند

مجتبی حیدرپور عضو تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان نماینده خراسان رضوی در تیم ملی هندبال کشورمان حضور دارد و در رقابت‌های جهانی نیز همراه تیم ملی حضور پیدا کرده است.

این بازیکن ملی پوش امروز ساعتی مهمان تحریریه خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی بود و در مورد مسائل و مشکلات خود صحبت کرد و از مسئولان استانی بابت نادیده گرفتن وی گلایه کرد.

حیدرپور در این گفت‌وگو افزود: مسئولان استانی ورزش خراسان رضوی حتی یک بار نیز با من تماس نگرفتند و هیچ تجلیلی از بنده نشد و بنظر می‌رسد رشته هندبال اهمیت زیادی برای مسئولان استان ما ندارد.

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان استان مقداری پیگیرتر باشند زیرا خراسان رضوی ظرفیت بالایی در این ورزش دارد و می‌توانند در این رشته به استان کمک کنند و باید پیگیری لازم صورت بگیرد تا یک تیم خوب هندبال به عنوان نماینده مشهد و خراسان رضوی در لیگ برتر داشته باشیم.

عضو تیم ملی هندبال ایران تصریح کرد: تنها بازیکنی بودم که در جام جهانی به عنوان نماینده استان خراسان رضوی حضور پیدا کردم اما هیچگاه مورد تجلیل مسئولان استان قرار نگرفتم؛ هر بازیکنی دوست دارد در استان خودش مورد تجلیل قرار گیرد اما متاسفانه در مورد بنده تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.