قدس انلاین : سرپرست هیئت اسکواش خراسان رضوی گفت: در هیئت اسکواش مشهد تلاش‌هایی صورت گرفته اما میزان فعالیت‌شان آنقدر که باید باشد، نیست.

انتقاد سرپرست هیئت اسکواش خراسان رضوی از کم‌کاری هیئت مشهد
 
غلامحسن اصغری، اظهار کرد: تلاش کردیم رئیس هیئت اسکواش مشهد از آستان قدس انتخاب شود تا بتوانیم از امکانات آستان قدس نیز استفاده کنیم. به رئیس قبلی هیئت اسکواش مشهد کار اجرایی در آستان قدس واگذار شده، بنابراین سعی داریم که شخص دیگری را جایگزین کنیم و بعد از این تغییر، مسابقات استانی را برگزار کنیم.
وی بیان کرد: تا زمانی که نتوانیم زیرساختی برای خود داشته باشیم نمی‌توانیم برنامه‌هایی که مد نظرمان است را برگزار کنیم. سعی داریم که میزبانی‌های بین‌المللی بگیریم و برای این کار حتماً باید کورت، متعلق به خودمان باشد، زیرا در هتل پارس ورودی ما با رشته‌های دیگر یکی است و اغلب نمی‌توانیم آنجا مسابقه برگزار کنیم.
سرپرست هیئت اسکواش خراسان رضوی اضافه کرد: نیمی از روز، سالن متعلق به بانوان است و از ساعت شانزده در اختیار آقایان قرار می‌گیرد بنابراین نمی‌توانیم آن را صرفاً به خانم‌ها یا آقایان اختصاص بدهیم تا مسابقات طی یک هفته برگزار شود. لذا لازم است ابتدا زیرساخت در مجموعه سجاد آماده شود تا پس از آن بتوانیم میزبان مسابقات بین‌المللی و کشوری باشیم.
غلامحسن اصغری عنوان کرد: مسابقاتی تحت عنوان رنکینگ برگزار می‌شود اما هنوز برنامه‌های سال ۹۷ خود را برای شروع مسابقات رده‌های سنی مختلف نبسته‌ایم. همچنین مجمع فدراسیون را در پیش داریم و باید برنامه‌ریزی مجمع را داشته‌باشیم و هم چنین احداث کورت‌ها را طی دو یا سه ماه آینده انجام بدهیم، به همین مجموعه دلایل برنامه‌ریزی مسابقات را به بعد از مجمع فدراسیون موکول کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر نماینده‌ای در تیم ملی نداریم. در پایان سال ۹۶ دو بازیکن در رده‌های سنی زیر ۱۴ و زیر ۹ سال حضور داشتند که نفرات دوم و سوم کشور شدند. سال گذشته در راستای برنامه ریزی‌هایی که انجام شد، یک مربی پاکستانی را استخدام کردیم و با همراهی خانواده‌ها این مربی هدایت تیم خراسان رضوی را برعهده گرفت. وی توانست تاثیر مطلوبی بر تیم بگذارد و حتی به مقام دوم و سوم کشوری دست یافتیم، ولی به دنبال کسب رتبه نخست هستیم. نفرات دوم صرفا برای ارتقای فنی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند. ان‌شاء‌الله بتوانیم در سال جدید این نفرات را به نفرات اول در رده‌های سنی برسانیم.  
سرپرست هیئت اسکواش خراسان رضوی ادامه داد: با آموزش و پرورش ناحیه ۶ به دلیل نزدیکی به کورت‌های سالن هتل پارس هماهنگی داشته‌ایم، اطلاع رسانی صورت گرفته و همیشه آنجا استعدادیابی انجام می‌شود و اگر از سایر نقاط شهر هم به این مکان مراجعه کنند استعدادیابی صورت می‌گیرد.  
غلامحسن اصغری با بیان اینکه حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از هیئت خوب است، اظهار کرد: سال گذشته‌ سالنی به ما اجاره داده بودند که طبق برنامه ریزی صورت گرفته از آنجا استفاده کرده و از درآمدش نیز توانسته بودیم کورت هتل پارس را اجاره کنیم. امسال اداره کل ورزش و جوانان کمک کرده تا بتوانیم شش ماه از کورت‌های هتل پارس استفاده کنیم و پس از آن کورت‌های خود ما در مجموعه سجاد آماده می‌شود تا بتوانیم آنجا برنامه‌ریزی خوبی برای ارتقا و استعدادیابی و گسترش رشته داشته‌باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.