اراک- مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک از امضای تفاهم نامه همکاری شرکت ماشین سازی اراک با شرکت RM Rail روسیه خبر داد.

تفاهم نامه همکاری شرکت ماشین سازی اراک با شرکت روسی امضا شد

به گزارش قدس انلاین ،به نقل از روابط عمومی ماشین سازی اراک ،جعفر صفری، مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک گفت: مدیران ارشد شرکت RM RAILE روسیه از توانمندی ها و پتانسیل های مجموعه کارخانجات ماشین سازی اراک بازدید بعمل آوردند.

صفری اظهار کرد: در نشستی که پیرامون این بازدید و پس از معرفی شرکت صورت گرفت، مدیران این شرکت روسی ضمن ابراز خشنودی از حضور در این شرکت اذعان داشتند که از این میزان توانمندی و تجهیزات یکپارچه موجود در مجموعه مادر تخصصی ماشین سازی اراک که امکان تولید انواع تجهیزات صنعتی را در خود به صورت کامل دارد، شگفت زده شده اند.

وی ادامه داد: همچنین در حاشیه جلسه مدیران شرکت روسی RM RAILE با مدیران و معاونین شرکت ماشین سازی اراک، ضمن بررسی راه‌های همکاری فی مابین تفاهم نامه همکاری بین طرفین مبنی بر توسعه فعالیت‌های دو شرکت و استفاده از توانمندی های دو مجموعه صنعتی در پروژه های آتی به امضا رسید .

گفتنی است شرکت RM Rail یک سازنده روسی است که از بخش های صنعتی و مهندسی تشکیل شده است و محصولاتی همچون تجهیزات پالایشگاهی، وسایل نقلیه موتوری، قطعات خودرو ، ماشین های راه اهن و …. را تولید می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.