قدس آنلاین:رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی گفت: به همت واحد نوجوانان اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی۱۴ بازی قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد ارائه شد.

رونمایی از  ۱۴ بازی قرآنی در غرفه نوجوانان آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین؛حجت الاسلام مهدی شجاع ابراز کرد: واحد نوجوانان اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی با حضور در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس در راستای آشنایی نوجوانان با مفاهیم دینی فضایی شاد و معنوی را فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه این واحد معارف قرآنی را در قالب کارگاه‌های خلاق و سرگرمی‌ به نوجوانان آموزش می‌دهد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در مکتب خانه همراه در کوتاه‌ترین زمان ممکن با روش‌های قرائت صحیح قرآن با لحن عربی آشنا شوند.
حجت الاسلام شجاع به بازی پنج تن آل عبا، راه رضوی، امام شناسی، سیره رضوان، هلال ماه، بازی جدول، نور رمضان اشاره کرد و افزود: هر کدام از این بازی‌ها اطلاعات ارزشمندی پیرامون سیره و منش اهل بیت(ع)، اهمیت ماه مبارک رمضان، فضیلت شب‌های قدر و ... به مخاطب ارائه می‌دهد.
وی ادامه داد: گل همیشه بهار، جعبه راز، گردونه حروف و برج هیجان از دیگر بازی‌های است که توسط واحد نوجوانان اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد ارائه شده است.
گزارش آستان نیوز، رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی بیان کرد: کارگاه‌های مهدالرضا(ع)، مشاوره و قرائت، حفظ قرآن، معارف قرآن و عترت، چهل حدیث خانواده و گفت و گوی قرآنی از دیگر غرفه‌هایی است که به به همت اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد دایر شده است.
لازم به یادآوری است؛ سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد یکم تا ۱۰ خرداد ماه در میدان شهدا(مجتمع شمس) دایر است. علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از این نمایشگاه دیدن کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.