رشت- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: مقرر شده شرکت های حمل و نقل، نرخ های مصوب را در تابلوهایی که به این منظور اختصاص دارد، نصب کنند.

شرکت های حمل و نقل نرخ مصوب را در تابلو نصب کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، فریبرز مرادی، با اشاره به تجمع رانندگان یک شرکت سواری حمل و نقل در مقابل این اداره کل افزود: امروز رانندگان یک شرکت حمل و نقل سواری درون استانی در اعتراض به نصب نرخ پایین تر از مصوب توسط یک شرکت حمل و نقل ، تجمع کردند.
وی با بیان اینکه هر ۲ شرکت در مسیر غرب استان فعالیت می کنند، ادامه داد: رانندگان گلایه داشتند که نصب این نرخ در دید عموم موجب می شود تا مسافران تصور کنند که این شرکت ، بیش از نرخ قانونی کرایه دریافت می کند.
مرادی تصریح کرد: در جلسه ای با نمایندگان این شرکت ، قرار شد تا شرکت ها نرخ مصوب را در تابلوی خود نصب کنند اما اگر راننده ای تمایل به دریافت کرایه کمتری از مسافران داشت، مشکلی برای این امر وجود ندارد.
تجمع افزون بر ۳۰ نفر از رانندگان یک شرکت حمل و نقل عمومی سواری در مقابل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، پس از مقرر شدن نصب تابلوی نرخ مصوب توسط شرکت های حمل و نقل، پایان یافت.
گیلان دارای ۷۸ شرکت اتوبوسرانی، هشت شرکت مینی بوس رانی، ۳۰ شرکت حمل و نقل سواری و ۱۶ شرکت چند منظوره (اعم از سواری، اتوبوس و مینی بوس ) است که ۱۸۴ دستگاه اتوبوس، ۷۴۴ دستگاه مینی بوس و یک هزار و ۶۱۵ دستگاه سواری در آنها فعالیت می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.