قدس آنلاین:عملیات احداث اردوگاه ساماندهی اتباع خارجی تایباد بزودی آغاز خواهد شد

 احداث اردوگاه جدید برای ساماندهی اتباع خارجی درخراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  از شروع عملیات اجرایی احداث اردوگاه ۲۰ هکتاری برای ساماندهی اتباع خارجی در شهرستان تایباد خبر داد.
 حسینی در جلسه مربوط به هماهنگی احداث این اردوگاه  با بیان اینکه خراسان رضوی بیشترین رقم پناهنده و مهاجر را در کشور داراست افزود : باید همه ظرفیت ها را برای ساماندهی کامل اتباع خارجی  بویژه اتباع غیرمجاز در استان به کار گرفته و این امر را به بهترین شکل به انجام برسانیم.
معاون استاندار با اشاره به وجود ۳۲۰ هزار تن از اتباع خارجی در استان، افزود: از این تعداد ۱۵۰ هزار نفر دارای کارت آمایش، ۴۰ هزار نفر روادید خانواری، ۶۰ هزار نفر پروانه اقامت و ۷۰ هزار نفر نیز غیرمجاز و فاقد هرگونه مدرک اقامتی هستند.
معاون  اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: ساماندهی اتباع خارجی و پس از آن برخورد با اتباع غیرمجاز از مباحث و رویکردهایی است که شورای امنیت ملی به شدت بر روی آن تاکید دارد.
وی افزود: احداث اردوگاه ۲۰ هکتاری شهرستان تایباد که در راستای ساماندهی اتباع خارجی غیر مجاز می باشد مورد تاکید شورای امنیت  و وزارت کشور است و  با توجه به رفع  موانع قانونی مربوط به زمین اردوگاه واعتبارات تخصیص یافته ساخت اردوگاه به زودی آغاز خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.