منطقه آزاد انزلی- سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی از دستور رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان جهت مساعدت مالی و پرداخت بدهی باشگاه ملوان به بازیکنان خارجی این تیم خبر داد.

سازمان منطقه آزاد انزلی بدهی بازیکنان خارجی ملوان را پرداخت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد انزلی، امین افقی اظهار کرد: باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص پرداخت مطالبات سرگئی پاشنکو و زوران زلاتوفسکی بازیکنان خارجی این تیم ، در دو حکم جداگانه از سوی فیفا محکوم به پرداخت حدود یک میلیارد تومان بدهی این دو بازیکن شده بود .
وی افزود: با مساعدت مالی سازمان منطقه آزاد انزلی مبلغ مالی این احکام و خطر کسر ۱۲ امتیاز و سقوط به دسته پایین تر که موجب نگرانی هواداران تیم ریشه دار ملوان را فراهم کرده بود پرداخت شد.
افقی خاطر نشان کرد: با توجه به حمایت و قول رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی به هواداران تیم ریشه دار ملوان و مذاکرات انجام شده بین سازمان منطقه آزاد انزلی و باشگاه ملوان در هفته های گذشته، صبح امروز قرار داد اسپانسری بین دو طرف منعقد و بلافاصله مبلغ یک میلیارد تومان با رعایت ضوابط قانونی به حساب باشگاه واریز شد .
وی گفت: در صورت تسویه حساب باشگاه ملوان با هر دو بازیکن خارجی علاوه بر جلوگیری از خطر کسر ۶ امتیاز دوم، امیدواریم با اعلام رضایت زوران زلاتوفسکی به فیفا، ۶ امتیاز کسر شده اول نیز قبل از آغاز فصل پیش رو به ملوانان بازگردانده شود.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در ادامه اعلام کرد : در حال حاضر مبلغ ۹۵ هزار دلار از آخرین بخش بدهی باشگاه ملوان به زلاتوفسکی و ۱۳۰ هزار دلار تعهد به پاشنکو با پرداخت مبلغ یک میلیارد تومان حق اسپانسری سازمان منطقه آزاد انزلی تسویه می شود و ملوانان با امید بیشتری مسیر خود را ادامه خواهند داد.
وی با اشاره به صحبت های سرپرست باشگاه ملوان بندرانزلی تصریح کرد : مقرر شده است که نمایندگان باشگاه ملوان با وکیل پاشنکو مذاکره کنند تا علاوه بر اعلام واریز مطالبات پاشنکو در خصوص جلوگیری از کسر ۶ امتیاز دوم با این بازیکن توافق شود.
به گزارش ایرنا ، در دوران مدیرعاملی بهمن صالح نیا بازیکنی به نام زوران زلاتکوفسکی اهل مقدونیه با قراردادی دو ساله به ارزش ۳۰۰ هزار دلار مانند برخی بازیکنان خارجی‌ که بدون بررسی‌های لازم وارد فوتبال ایران شده‌اند ، به این تیم شمالی پیوست و درنهایت بدون تاثیرگذاری مثبت در این تیم و در سال دوم قراردادش که سهام باشگاه به حسین هدایتی منتقل شده بود، در زمان مدیرعاملی صادق درودگر از این تیم کنار گذاشته شد و این بازیکن نیز برای دریافت مطالباتش به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کرد که در نهایت فیفا نیز باشگاه ملوان را به پرداخت جریمه سنگین ۳۰۰ هزار دلاری محکوم کرد.
کمیته انضباطی فیفا، با ارسال نامه‌ای به باشگاه ملوان بندرانزلی، علاوه برمکلف کردن آنان نسبت به پرداخت باقیمانده مبلغ قرارداد این بازیکن خارجی، ابلاغ کرده بود که در صورت عدم پرداخت جریمه ۳۰۰ هزار دلاری زوران زلاتکوفسکی شش امتیاز از این تیم کسر می شود.
از سوی دیگر سرگئی پاشنکو دروازه بان اسبق اهل کشور مولداوی تیم فوتبال ملوان نیز با طرح شکایت به فیفا مطالبات خود را در خواست کرده بود که بیش از ۱۳۰ هزار دلار از مطالبات شکایت اول پاشنکو باقی مانده بود که در صورت عدم پرداخت این پول تیم فوتبال ملوان بندرانزلی علاوه بر کسر ۶ امتیاز دیگر به لیگ دسته دو فوتبال سقوط می کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.