کرج- رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز گفت: مسابقات کشوری ورزش سه گانه شهریور ماه سال جاری به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

البرز میزبان مسابقات کشوری ورزش سه گانه کشور شد

مجید رضاخانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تاکنون هیچ بستری برای فعالیت ورزش های سه گانه در سطح استان البرز فراهم نبوده و این رشته تنها با ۳ ورزشکار سازمان یافته به فعالیت خود استمرار بخشیده است.

وی با ابراز خرسندی از توسعه ورزش سه گانه در یک سال اخیر گفت: از خردادماه سال گذشته تاکنون شاهد رشد چشمگیر ورزش سه گانه در سطح استان بوده ایم و در حال حاضر شاهد فعالیت بیش از ۴۲۰ نفر در این رشته هستیم.

رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز تصریح کرد: از این تعداد حدود ۱۷۹ نفر برای شهر کرج هستند این در حالی است که اگر زمینه برای رشد و توسعه این رشته در سطح استان فراهم باشد بر این تعداد افزوده خواهد شد.

رضاخانی با اشاره به درخشش ۴ ورزشکار در سطح ملی گفت: سلمان تیموری و کامبیز آبیار در بخش آقایان و ماندانا دهقان و طوبی محمدزاده قهرمانان استان البرز در سطح کشوری هستند.

وی با بیان این که شهروندان البرزی آشنایی چندانی با ورزش سه گانه ندارند گفت: تاکنون تبلیغاتی به منظور آشنایی مردم با این رشته صورت نگرفته است اما با توجه به رشد این رشته در استان می بایست تبلیغات نیز با قدرت بیشتری انجام شود.

رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز استعدادیابی را یکی از راه های آشنایی دانش آموزان با این رشته دانست و گفت: در یک سال فرایند استعدادیابی از حدود ۸۵۰۰ نفر انجام شده که از این تعداد ۲۸۰ نفر نونهال هستند.

رضاخانی از میزبانی قابل قبول شهر کرج از مسابقات دوگانه نونهالان خبرداد و گفت: این مسابقات در اردیبهشت ماه سال جاری در دو رشته دو و دوچرخه به میزبانی ورزشگاه شریعتی کرج برگزار شد.

وی در پایان  با اشاره به برنامه های آینده هیئت ورزش های سه گانه گفت: برگزاری کلاس های داوری درجه ۲ در مردادماه و نیز مسابقات قهرمانی دوگانه نونهالان استان که در تیرماه سال جاری برگزار می شود از برنامه های آینده این رشته در استان البرز خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.