رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: مسئولان کمیته ملی المپیک نگاه مثبت و حمایتی به ژیمناستیک دارند.

نگاه مسئولان به ژیمناستیک مثبت است/ خناری نژاد چشم و چراغ فدراسیون است

به گزارش قدس آنلاین،   زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که سرانجام درخواست افزایش سهمیه ژیمناستیک‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی به کجا رسید رسید، گفت: ما درخواستمان را به مسئولان کمیته ملی المپیک ارائه کردیم و توضیحاتمان را برای افزایش سهمیه برای اعزام به بازی‌های آسیایی به مسئولان کمیته ملی المپیک ارائه کردیم. خوشبختانه با رویکرد مثبت و نگاه حمایتی مسئولان کمیته ملی المپیک فکر می‌کنم شانس افزایش سهمیه را داشته باشیم. البته ما  تابع تصمیمات کمیته ملی المپیک هستیم و هر قدر سهمیه بدهند ما تلاش می‌کنیم با همان تعداد نفرات حضور آبرومندانه‌ای داشته باشیم. 

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تیم ملی ژیمناستیک از 9 شهریور ماه 96 در اردوها حضور داشته‌اند و تنها چند روز را در کنار خانواده بودند. این اردوها مستمر برقرار شده و سرمربی تیم ملی بلژیک نیز جهت مشاوره به ایران آمده است سعی کردیم نقاط ضعف را شناسایی کنیم مشاوره‌های سرمربی تیم ملی بلژیک این روزهای پایانی می‌تواند تاثیرگذار باشد. 

وی در پاسخ به این سوال که اگر کمیته ملی المپیک سهمیه تیم ژیمناستیک اعزامی به بازی‌های آسیایی را افزایش دهد، آیا نمایندگان کشورمان برای حضور در جاکارتا مشکلی نخواهند داشت؟،گفت: تیم ما کامل در اردوها حضور دارد و حتی بیش از 5 نفر در اردوها حضور دارند. ما احتمال آسیب‌دیدگی را داده‌ایم و به همین دلیل نفرات خوبی را در اردوها داریم. حال اینکه  اگر مسئولان کمیته ملی المپیک نظرشان افزایش سهمیه باشد، با اطلاعات کامل این افزایش سهمیه را لحاظ خواهند کرد. همه نفرات حاضر در کمیته ملی المپیک کارکشته هستند و همه شرایط را در نظر می‌گیرند. 

وی در پاسخ به این سوال که گویا فدراسیون ژیمناستیک امسال افزایش بودجه داشته‌ و آیا این افزایش بودجه راضی‌کننده است یا خیر، گفت: بودجه فدراسیون ژیمناستیک افزایش پیدا کرده و با توجه به شرایط اقتصادی کشور این بودجه افزایش داشته و رقم افزایش می‌تواند برای ما مفید باشد. امسال کمیته ملی المپیک به خاطر رویدادهای مهمی که پیش رو دارد، سال پرهزینه‌ای را پیش رو دارد. اعزام جوانان به المپیک آرژانتین و اعزام کاروان ورزشی به بازی‌های آسیایی اندونزی،‌ تمام این اعزام‌ها هزینه‌های زیادی دارد و ما هم شرایط را درک می‌کنیم. در این مقطع با افزایش بودجه ابراز رضایت می‌کنیم. همه فدراسیون‌ها دوست دارند افزایش بودجه داشته باشند یا ارقام زیادی از سوی کمیته ملی المپیک به آنها تخصیص داده شود. از کمیته ملی المپیک و مسئولان تشکر می‌کنم و با این اوصاف بودجه ژیمناستیک را افزایش داده‌اند. 

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که آیا با مصدومیتی که خناری‌نژاد دارد او به بازی‌های آسیایی اندونزی خواهد رسید یا خیر، گفت: الفتی یک مصدومیتی از ناحیه زانو داشت و در حال سپری کردن دوران بهبودی است. آسیب دیدگی او بسیار سنگین بود و خوشبختانه روند خوبی را در پیش دارد. خناری نژاد نیز یک مصدومیت کهنه و قدیمی از ناحیه زانو و مفصل شانه دارد؛ کار درمان صورت گرفته است، بخشی از آن صدمه‌ای که دیده بود بهبود پیدا کرده است. خناری‌نژاد از این شرایط راضی نیست. بنده با او تلفنی صحبت کرده‌ام و او مدعی شده تمرینات سبک را آغاز کرده است. او با تجربه و فنی است و امیدوارم که بتواند به شرایط ایده‌آل بازگردد. ما قرار است پیش از اینکه اسامی نهایی را اعلام کنیم یک انتخابی درون اردویی خواهیم داشت؛ این تصمیم برای این است که انگیزه‌ها در بین همه نفرات حفظ شود. امیدوارم خناری‌نژاد به مسابقات آخر برسد. او چشم و چراغ فدراسیون ژیمناستیک است. اگر خناری‌نژاد به بازی‌های آسیای نرسید ما سعی می‌کنیم جایگزین مطلوبی را در دار حلقه معرفی کنیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.