کرج- شصتمین جلسه شورای شهرکرج در کنار موضوع عدم بررسی فرایند انتخاب شهردار و حواشی مربوط به آن موضوعات مهم دیگری هم داشت که از مهمترین آنها می توان به موضوع قطع درختان در محدوده کارخانه قند کرج وضرورت شفاف سازی در خصوص بیلبوردهای شهری اشاره کرد.

ضرورت برخورد با خاطیان قطع درختان کارخانه قند/ قرارداد بیلبوردهای شهری شفاف سازی شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در این جلسه که صبح امروز یکشنبه برگزار شد رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج با اشاره به  اخبار منتشر شده از قطع درختان در محدوده کارخانه قند کرج، گفت: توسعه و نگهداری فضای سبز یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری است و قطع درختان فاقد توجیه است.

حسین محمدی افزود: درخواست دارم خاطیان از طریق مراجع قضایی  مورد پیگرد قانونی قرار بگیرند و برخورد لازم وشایسته انجام شود.

این عضو شورای شهر کرج به قراردادهای غیر قانونی نصب بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری گزارش کاملی از این قراردادها ارائه دهد چراکه هیچ اقدامی برای اصلاح آنها و صیانت از حقوق شهرداری صورت نگرفته است.

 سخنگوی شورای شهر کرج نیز گفت: نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه محترم کرج در خطبه های این هفته نماز جمعه اشاره ای مبنی بر اینکه مناسبت های مذهبی در سطح شهر دیده نمی شود داشته است.

رحیم خستو تصریح کرد: لذا ضروری است شهرداری کرج گزارشی از بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی و قراردادهای موجود را به اطلاع اعضای شورای شهر برساند.

خلیلی اردکانی دیگر عضو شورای شهر کرج نیز گفت: آمار دقیقی از نیروهای مدیریت شهری در دست نیست و شهرداری کرج ظرف یک هفته آمار دقیقی از نیروهای جذب شده رسمی، قراردادی، شرکتی و مشاوران از زمان آغاز فعالیت شورای پنجم ارائه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.