قدس انلاین : نماینده مردم سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی از انتقال گاز به 9 روستای این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

انتقال گاز به 9 روستای سرخس تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی  در سرخس با اشاره به پایان مراحل گازرسانی به 9 روستای بخش مرکزی این شهرستان تا پایان سال  جاری، اظهار داشت: خطوط لوله‌گذاری برای انتقال گاز در 6 روستای سرخس به پیان رسیده، همچنین، خط لوله برای انتقال گاز از ترکمنستان به 6 روستای این شهرستان نیز در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای لوله‌گذاری برای انتقال گاز از ترکمنستان به 6 وستای سرخس طی 40 روز گذشته، بیان کرد: این طرح در تابستان سال جاری قابل بهره‌برداری است.

نماینده مردم سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه انتقال گاز در روستاهای چکودر، شورلق و ذلوغال سرخس، یادآور شد: این طرح نیز همزمان با زمستان سال جاری قابل بهره‌برداری است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به هدایت گاز به مناطق عشایری چشمه شور و اسلام قله سرخس، متذکر شد: این طرح به‌دلیل بعد مسافت، نیازمند بررسی‌های کارشناسی است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون هزینه نصب هر علمک روستایی بالغ بر 6 میلیون تومان بوده، به‌طوری که در طرح گازرسانی به 6 روستا در سرخس، هزینه علمک تا 8 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.