قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: از سه شنبه تا اواخر هفته، با گذر امواج متناوب ناپایدار در ساعات بعدازظهر و شب، پاره ای مناطق افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید پیش بینی می شود.

آسمان قزوین با پدیده رگبار و رعد و برق همراه است

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، امروز و فردا وضعیت جوی پایدار است؛ برای امروز باتوجه به شمالی شدن جریانات هوا، وزش باد شدید شمالی، کاهش دما و در ارتفاعات مه خواهیم داشت.

وی افزود: از سه شنبه تا اواخر هفته، با گذر امواج متناوب ناپایدار در ساعات بعدازظهر و شب، پاره ای مناطق افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: وضعیت آب و هوای این استان از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ششم خردادماه سالجاری تا روز بعد به صورت صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید است و وضعیت آب و هوا از ساعت ۱۲ روز دوشنبه هفتم خردادماه تا روز بعد نیز به صورت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد است.

بهاروند احمدی ادامه داد: وضعیت آب و هوای استان قزوین از ساعت ۱۲ روز سه شنبه هشتم خردادماه سالجاری تا روز بعد به صورت صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، در پاره ای مناطق رگبار و رعد وبرق و وزش باد لحظه ای شدید پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: کمینه دما مربوط به شهرستان آوج با ۸ درجه سلسیوس بالای صفر و مربوط به شهر رازمیان با ۳۲ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.