قدس انلاین : مدیرعامل شرکت مبتکران فناوری رابین ایرانیان گفت: در طی نمایشگاه قرآن و عترت از آینه‌های هوشمند خود رونمایی خواهیم کرد، خاصیت این آیینه‌های در این بوده که فرد علاوه بر اینکه می‌تواند خود را نگاه کند همزمان با آن قسمتی از آیینه پخش‌کننده احادیث، قرآن و اخبار و... باشد.

تولید آینه هوشمند در خراسان رضوی
 
محمدرضا محمودی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت ، اظهار کرد: ما نماینده شرکت اسمارت ویژن هستیم این شرکت مجموعه‌ای است که مانیتورهای لمسی، تخته وایت بردهای هوشمند و میزهای لمسی را در ایران تولید می‌کند و ساخت ایران است که نمایندگی آن را در مشهد ما به عهده گرفته‌ایم.
وی ادامه داد: ما هرگونه ماینتوری که یک فرد در سایزهای مختلف دارد را می‌توانیم به تاچ تبدیل کنیم و مردم می‌توانند از امکاناتی که خودشان نیز دارند استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت مبتکران فناوری رابین ایرانیان افزود: کالاهایی که تولید می‍کنیم بخشی از موارد اولیه آن  از خارج از کشور وارد می‌شود و یکسری از آن‌ها نیز تولید داخلی بشمار می‌آیند.
محمودی عنوان کرد: در طی این نمایشگاه از آینه‌های هوشمند خود رونمایی خواهیم کرد، خاصیت این آیینه‌های در این بوده که فرد علاوه بر اینکه می‌تواند خود را نگاه کند همزمان با آن قسمتی از آیینه پخش‌کننده احادیث، قرآن و اخبار و... باشد.
وی در پاسخ به اینکه آیا تاکنون صادراتی را نیز داشتند، خاطرنشان کرد: تاکنون در تولیدات خود، صادراتی انجام نداده‌ایم اما در تلاش هستیم که بسیار زود این اتفاق رخ دهد.
مدیرعامل شرکت مبتکران فناوری رابین ایرانیان با بیان اینکه در چند روز اخیر که شاهد نوسانات ارز بودیم قیمت کالاهای خود را زیاد افزایش ندادیم، تاکید کرد: در حال حاضر مدارس از تخته‌های هوشمند استقبال خوبی می‌کنند اما مشکل اصلی بودجه است که برای مردم وجود دارد و ما مجبور شدیم 100 هزار تومان به قیمت تخته وایت بردهای هوشمند خود اضافه کنیم اما با تعاملی که شرکت اسمارت وژن با بانک رسالت انجام داد تدابیری را برای مانیتورهای لمسی و وایت بردهای هوشمند در نظر گرفت که تمام مراکز آموزشی محصولات ما را با اقساط 10 ماهه تحت پوشش بانک رسالت خریداری کنند.
محمودی با اشاره به اینکه به دلیل کمبود بودجه مراکز آموزشی توان خرید این محصولات را ندارد، بیان کرد: زمانی که با آن‌ها تماس گرفته می‌شود عنوان می‌کنند که ما مدرسه هوشمند هستیم  اما به مدرسه‌ای هوشمند گفته می‌شود که تمام کلاس‌ها دارای تخته هوشمند باشند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 30 درصد از مدارس استان توسط تولیدی‌های ما هوشمند شدند. اما در حال حاضر در مشهد دانشگاه‌هایی را داریم که اصلا تجهیز نشدند و مایل نیستند که به این امکانات مجهز شوند‌.
مدیرعامل شرکت مبتکران فناوری رابین ایرانیان اضافه کرد: ما تاکنون درخواست‌های زیادی به سازمان‎های مختلف از جمله استانداری داشته‌ایم و تمایل خود را برای برگزاری سمینارهای رایگان برای هر قشری اعلام کردیم و حتی عنوان کردیم که در پایان برای افراد شرکت‌کننده گواهی صادر کنیم اما تاکنون پاسخی دریافت نکردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.