احمد امیرآبادی فراهانی گفت: فراکسیون ولایی بنا بر آخرین جلسه‌ای که مجمع عمومی آن سه شنبه هفته پیش برگزار کرد و براساس رأی‌گیری تصمیم گرفت برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس با هیچ گروه و فراکسیون دیگری ائتلاف نکند و به صورت مستقل لیست خود را اعلام کند.

فراکسیون ولایی ائتلاف نمی‌کند / هشت نفر از اعضای فراکسیون، گزینه مطرح برای ریاست مجلس

قدس آنلاین / مینا افرازه: احمد امیرآبادی فراهانی در گفت و گو با «قدس آنلاین» درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس دهم و آخرین برنامه فراکسیون ولایی در انتخابات، گفت: بر اساس آئین نامه مجلس قرار است انتخابات هیئت رئیسه مجلس در تاریخ ۹ یا ۸ خرداد برگزار شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره برنامه فراکسیون ولایی برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: بنا بر آخرین جلسه‌ای که مجمع عمومی فراکسیون ولایی در سه شنبه هفته پیش (۱ خرداد) برگزار کرد و طبق رای‌گیری که صورت گرفت، تصمیم بر آن شد که فراکسیون ولایی با هیچ گروه و فراکسیون دیگری ائتلاف نکند و به صورت مستقل لیست بدهد و بعید می‌دانم که فراکسیون بصورت علنی و غیر علنی بخواهد ائتلافی با فراکسیون‌های دیگر داشته باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره گزینه فراکسیون ولایی برای ریاست مجلس تصریح کرد: هشت نفر از اعضای فراکسیون ولایی به عنوان گزینه ریاست مجلس شورای اسلامی مطرح هستند، اما اینکه انتخاب نهایی برای ریاست مجلس شورای اسلامی چه کسی باشد هنوز مشخص نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.