شیراز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، ظهر امروز عازم شهرستان کوار شده و بر لزوم تسریع روند تکمیل خدمات بیمارستان حضرت فاطمة الزهرا(س) تاکید کرد.

لزوم تسریع روند تکمیل خدمات بیمارستان حضرت فاطمة الزهرا(س) کوار

​به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با سفر به شهرستان کوار، ابتدا از بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) این شهرستان بازدید کرد.
دکتر بهادر و هیات همراه با حضور در بخش های راه اندازی شده این بیمارستان ۳۲تخت‌خوابه، از روند خدمت‌رسانی بازدید کردند و دستورات لازم در خصوص بهبود کیفی خدمات، صادر شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید ضمن پایش چگونگی تکمیل خدمات این بیمارستان، بر تسریع این روند،تاکیدکرد. 
بیمارستان ۳۲تخت خوابه حضرت فاطمة الزهرا(س) کوار هم اکنون با فعال شدن بخش های اورژانس، دیالیز، تالاسمی، آزمایشگاه، زایشگاه، سونوگرافی و داروخانه، به بیماران این شهرستان ارائه خدمت می کند.

کلینیک تخصصی این بیمارستان نیز با وجود تخصص های داخلی، چشم، زنان و اطفال، از دیگر خدمات این بیمارستان محسوب می شود.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، دیگر بخش های این بیمارستان نظیر بستری، ICU و CCU نیز به زودی به چرخه خدمات رسانی بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) می پیوندد.

دکترعبدالخالق کشاورزی معاون درمان، دکترعبدالرسول همتی معاون بهداشت، دکتر مهرداد شریفی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، دکتر عبدالحسین فرح‌بخش رئیس حوزه ریاست، دکتر حسام درستی مدیر نظارت بر دارو، فرآورده های بیولوژیک و مواد معاونت غذا و دارو و دکتر اکبر اجرائی مدیر روابط عمومی دانشگاه و همچنین اکبر روستا معاون فرماندار کوار، در این سفر، دکتر بهادر را همراهی می کنند.

ررسی راهکارهای توسعه خدمات سلامت در کوار با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه سفر امروز خود به شهرستان کوار، با حضور معاون فرماندار این شهرستان، راهکارهای توسعه خدمات بهداشت و درمان را بررسی کردند.
دکتر بهادر و هیات همراه پس از بازدید از بیمارستان حضرت فاطمة الزهرا(س) این شهرستان، در نشستی مشترک با مهندس "اکبر روستا" معاون فرماندار، به بررسی راهکارهای توسعه خدمات سلامت در کوار پرداختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن ارزیابی توانمندی ها و نیازمندی های این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان، بر افزایش جلب حمایت نیکوکاران عرصه سلامت در ارتقای خدمات‌رسانی به مردم، تاکید کرد.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.