قزوین_ در پی تجمع های زنجیره ای کامیون داران در برخی از استان های کشور، کامیون داران قزوینی برای رسیدگی به مطالبات خود  در برخی از محورهای استان قزوین تجمع کردند.

کامیون داران قزوینی برای رسیدگی به مطالبات خود تجمع کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کامیون داران استان قزوین در برخی از محورهای این استان از جمله محور قزوین _ رشت، پل هوایی اتوبان قزوین_ زنجان، نسیم شمال و پایانه حمل و نقل جاده ای تجمع کرده و مانع تردد خودروهای سبک و سنگین در محورها شدند.

یکی از کامیون داران در حاشیه این تجمع در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: قراردادی را قبل از عید برای خرید کامیون ها با شرکت چینی منعقد کردیم و قرار شد تا یک شرکت چینی این کامیون ها را با نرخ گذشته و قبل از افزایش قیمت ارز و دلار در اختیار ما قرار دهد اما در حال حاضر و با افزایش قیمت دلار و ارز، این شرکت چینی اعلام کرده که تحویل کامیون ها براساس دستورالعمل های جدید خواهد بود.

م.ک تصریح کرد: وضعیت بارها در حال حاضر بلاتکلیف بوده و صاحبان شرکت هایی که بارهایشان در نزد رانندگان کامیون و تریلی است، در انتظار بارهای خود هستند و اگر وضعیتمان مشخص نباشد، بارهای شرکت ها راکد می ماند.

راننده کامیون قزوینی بیان کرد: سایپا دیزل در ۹ ماه گذشته قول مساعد برای تحویل دستگاه کامیون با هزینه ۱۰۰ میلیون تومان را داده است و بعد از ۹ ماه و در دو هفته گذشته، به دلیل افزایش قیمت دلار پول اضافی بر سازمان بالغ بر ۳۰ میلیون تومان را از ما درخواست می کنند؛ در حالی که مبلغ قرار داد ما در سال گذشته برابر ۱۰۰ میلیون تومان بود که در حال حاضر به علت افزایش قیمت دلار، ۳۰ میلیون تومان هم باید اضافه بر سازمان پرداخت کنیم.

م.ک تصریح کرد: کرایه های ما از سال ۹۲ تا سال جاری افزایش نیافته است و همان کرایه گذشته را دریافت می کنیم و مصرف سوختی که به کامیون داران اختصاص داده می شود بسیار محدود و اندک و برابر ۹ هزار لیتر است؛ این میزان سوخت حتی برای رفت و آمد هم کافی نیست.

راننده کامیون خاطرنشان کرد: به دلیل تجمع های زنجیره ای کامیون داران در سراسر کشور، برخی از رانندگان در روز گذشته در مسیر کرمان یکی از رانندگان قزوینی را گرفته و به دلیل همکاری نکردن مورد ضرب و شتم قرار دادند و این راننده در حال حاضر در مرکز  درمانی بستری است که وجود چنین مشکلات برایمان سخت است و از این وضعیت به ستوه آمده ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.