قدس انلاین : رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی از حضور 3 تیم از خراسان رضوی در لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور ۳ تیم خراسان رضوی در لیگ برتر دوچرخه سواری
 مهدی روزبهان اظهار کرد: نخستین شب اولین مرحله مسابقات لیگ برتر پیست جام رمضان با حضور ۱۰تیم و ۵۰ ورزشکار شب گذشته استارت خورد و خراسان رضوی با ۳ نماینده در این مسابقات حاضر شده است.

وی افزود: مرحله اول این مسابقات تا فردا ۷ خردادماه ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای اولین بار است که خراسان رضوی با حضور ۳ تیم در مسابقات حاضر می‌شود و این در حالی است خراسان رضوی در لیگ برتر بانوان هم با دو تیم و در لیگ برتر آقایان هم با دو تیم حضور دارد و به مصاف رقبا خواهد رفت.

روزبهان عنوان کرد: لازم به ذکر است تیم آسمان آبی الف. با ترکیب:محمد سلیمی، محمد ربانی، رصا خانزاده، سینا غلامی، نیما کامکار، علی بذرافشان و مربیگری مرتضی خلیل زاده عازم این مسابقات شده است.
وی گفت: همچنین تیم آسمان آبی ب. با ترکیب: محمد یغمایی، سجاد زارعی، جواد اسکندری، محمدرضا صفدری با مربیگری مرتضی خلیل زاده در این مسابقات حاضر است و تیم شهر بهشت دیگر نماینده استان با ترکیب ایمان انصاری، ارمان ضیایی، محمد رستم زاده، محمد منعمی و محمد قربانی در این مسابقات به رقابت می‌پردازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.