۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
کد خبر: 602685

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: مهدی تارتار فهرست بازیکنان مورد نظرش را به باشگاه ارایه کرده است.

آخرین وضعیت شکایت از بازیکن خارجی علی دایی!

به گزارش قدس آنلاین، بهرام رضائیان در گفتگو با  فارس در مورد شکایت آلویس نانگ از باشگاه پارس جنوبی و سپس توافق با این بازیکن، اظهار داشت: فصل گذشته ما برای نانگ پروانه کار در ایران گرفتیم و با او قرارداد امضا کردیم اما این بازیکن در نیم فصل از تیم ما جدا شد و بدون اینکه از باشگاه پارس جنوبی رضایت نامه بگیرد به تیم سایپا رفت. ما هم از نانگ شکایت کردیم. در نهایت عصر روز گذشته با این بازیکن به توافق رسیدیم. نانگ خواهان دریافت ۳۹۰ میلیون تومان بود که با توجه به شکایت ما به کمیته انضباطی در نهایت مقرر شد که ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد این بازیکن که ۱۱۲ میلیون تومان می‌شود را به او پرداخت کنیم. قرارداد ما با نانگ دلاری نبود و ریالی با این بازیکن قرارداد امضا کردیم.

وی در مورد انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی فصل آینده پارس جنوبی گفت:  با تارتار به توافق رسیده‌ایم و او هم فهرست بازیکنان موردنظرش را به باشگاه داده که مشغول مذاکره تلفنی با این بازیکنان هستیم. به زودی نیز با بازیکنان تسویه حساب مالی خواهیم کرد.

مدیرعامل پارس جنوبی در مورد اینکه علی دشتی در صفحه اینستاگرامش استوری منتشر و از باشگاه به دلیل خلف وعده‌هایش انتقاد کرده است، اظهار داشت: فصل گذشته بسیاری از بازیکنان ما به دلیل درخشش در مسابقات مورد توجه بسیاری از باشگاه‌ها قرار گرفتند و برخی از مدیر برنامه‌ها نیز با پیشنهادهای نجومی بازیکنان ما را هوایی کرده‌اند. یکی از بازیکنانی که مورد توجه برخی باشگاه‌هاست همین علی دشتی است.با این حال دشتی و امید سینک و چند بازیکن دیگر با باشگاه پارس جنوبی قرارداد دارند اگر باشگاهی خواهان این بازیکنان هستند باید با باشگاه پارس جنوبی  مکاتبه و مذاکره کنند. 

وی افزود: با علی دشتی هم به دلیل مطلب و استوری که در فضای مجازی قرار داده، طبق مقررات انضباطی باشگاه برخورد خواهد شد. زیرا بازیکنان نباید به اعتبار باشگاه در فضای مجازی خدشه‌ای وارد کنند نباید آبرو و اعتبار باشگاه درفضای مجازی زیر سوال برود.

رضائیان در مورد اینکه چند بازیکن از تیم پارس جنوبی جدا خواهند شد، عنوان کرد: ۶ تا ۷ بازیکن از تیم ما جدا می شوند و بازیکنانی که مد نظر تارتار هستند را حفظ می‌کنیم.

مدیرعامل پارس جنوبی در مورد احتمال جدایی میثم تیموری از این باشگاه و حضورش در استقلال تهران ، گفت: قرارداد تیموری با باشگاه به پایان رسیده او بازیکن آزاد است که می‌تواند با هر باشگاه مذاکره کند. 

وی در مورد وضعیت محسن فروزان دروازه‌بان این تیم گفت: قرارداد فروزان هم با پارس جنوبی به پایان رسیده و نیازی به این بازیکن نداریم و می‌تواند به هر تیمی که می‌خواهد برود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.