بجنورد- معاون اجتماعی پلیس باب الرضا(ع) از انهدام باند ۴ نفره کلاهبرداران حرفه ای با ۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

کلاهبرداران ۵ میلیاردی در خراسان شمالی متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حیدر اقبالی مطلق با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام ۱۱ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل جعل اسناد، امضا، و ... اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، تصریح کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند.

سرهنگ اقبالی خاطر نشان کرد: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه ۴ نفر از اعضای این باند حرفه ای را دستگیر، که در بازجویی از آنها به ۱۱ مورد کلاهبرداری به ارزش ۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، یادآور شد: پلیس با هنجارشکنان و مجرمان به شدت برخورد می کند و تمام دغدغه پلیس آرامش و آسایش شهروندان در جامعه است.

کشف کالای قاچاق میلیونی

 رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف ۳۱۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در مرکز خراسان شمالی خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود انواع کالای قاچاق در سطح شهرستان بجنورد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازدید و بازرسی های صورت گرفته از چند محل دپوی کالای قاچاق در سطح شهرستان بجنورد موفق به کشف ۲ هزار و ۲۰۸ قلم انواع لوازم آرایشی، ۴ هزار و ۱۰۰ قلم انواع لوازم برقی، هزار و ۵۰۰ قلم دارو، ۹۰۰ متر پارچه، ۱۰ هزار عدد بادکنک، ۲ دستگاه اسپیلت و ۲ دستگاه کمپرسور فاقد مجوز شدند.

سرهنگ عرب زاده بیان داشت: در بررسی به عمل آمده ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه ۳۱۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات ۶ متهم شناسایی و دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

انهدام باند سارقان حرفه ای با ۳۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۵ نفر از اعضای یک باند سارقان حرفه ای با ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

سردارعلیرضا مظاهری با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه ماموران در یک عملیات غافلگیرانه ۵ نفر از اعضای یک باند حرفه ای که در زمینه سرقت فعالیت داشتند را دستگیر کردند، افزود: متهمان در بازجویی های بعمل آمده به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی، داخل خودرو، احشام و سایر را ازجمله سرقت های سارقان بر شمرد و ادامه داد: متهمان برای انجام مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

توقیف ۸۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در گرمه

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از توقیف ۸۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اردیبهشت ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد حدادیان در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی، طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه این طرح با حضور پلیس راهور و کلانتری و پلیس های تخصصی در قالب ۳ تیم اجراء شد، افزود: در این راستا تعداد ۷۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن مدارک و کلاه ایمنی و همچنین ۱۵دستگاه خودرو متخلف نیز راهی پارکینگ شدند.

۳۶ فقره سرقت در کارنامه سیاه سارقان حرفه ای در بجنورد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری ۲ کیف قاپ و سارق حرفه ای قطعات خودرو با ۳۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علی پاکدل با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی و سرقت قطعات خودرو، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و همچنین افزایش گشت های انتظامی موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه ای در حین سرقت شدند که بلافاصله آنها را برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۳۶ فقره سرقت قطعات خودرو و کیف قاپی اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.