فردیس- سرپرست امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع ویژه مناسبات ملی مذهبی و ایام ماه مبارک رمضان در این شهر از اجرای جشنواره اقوام ایرانی خبرداد.

فردیس میزبان جشنواره اقوام ایرانی می شود/برگزاری محافل قرآنی با حضوراساتید برجسته

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این برنامه با همراهی و حمایت شهردار و اعضای شورای شهر به ویژه کمیسیون فرهنگی  برگزار می شود.

این مسئول در ادامه گفت: مراسم تجمع رزمندگان و خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان «فاتحان عشق» با همکاری سپاه ناحیه امام رضا(ع) در روز سوم خردادماه به میزبانی سالن ۹ دی فردیس برگزار شد.

وی به برگزاری جشنواره «پاکت آرزوها» در فردیس خبرداد و گفت: این جشنواره برای نخستین بار با هدف برآورده سازی آرزوهای ایتام در روز ۷ خردادماه با حضور مسئولین در پارک بهشت برگزار می شود.

سرپرست امور فرهنگی اجتماعی شهرداری فردیس تصریح کرد: همچنین ۲ مراسم دیگر تحت عنوان جشنواره آرزوها ۸ و ۹ خرداد ماه در پارک تندرستی و ۱۰ خرداد در تالار ونوس برگزار خواهد شد.

جعفری همچنین از برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در فردیس خبرداد گفت: این جشنواره به منظور معرفی آداب و سنن اقوام ایرانی در ماه مبارک رمضان از ۱۸ خردادماه به مدت ۱۳ شب برگزار می شود.

وی به اهمیت حفظ قداست وجایگاه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: جشنواره قرآنی رمضان به مدت ۲۰ شب در محل بوستان شهدای گمنام شهرک سپاه و شهرک وحدت برگزار می شود همچنین برنامه ریزی برای گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و راهپیمایی روز قدس نیز در حال انجام است و تلاش می کنیم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

سرپرست امور فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری فردیس از برگزاری افطاری ساده در این شهربا همکاری مساجد خبرداد و گفت: این سفره اطعام با هدف احیای سنت افطاری دادن ماه مبارک رمضان که سفارش پیامبر اعظم است به مدت ۲۰ شب در مسجد الزهرای شهرک سپاه و مسجد اعظم صاحب الزمان شهرک وحدت برگزار می شود.

جعفری به برگزاری محفل قرآنی در هشتم خردادماه اشاره کرد و گفت: این مراسم با حضور اساتید برجسته قرآنی نظیر اطهری فرد، شاکرنژاد، غلام نژاد و امین و همچنین گروه تواشیح اعلی در مسجد جامع المهدی  فلکه چهارم فردیس برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مراسم اکرام ایتام  خبرداد و گفت: مراسم اکرام ایتام تحت پوشش بهزیستی در روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) برگزار خواهد شد.

سرپرست امور فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس با بیان اهمیت توجه به زنده نگاه داشتن یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با تعامل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس برگزار می شود.

جعفری در پایان به برگزاری مراسم احیای شب قدر در فردیس اشاره کرد و گفت:برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی یکی از محورهای اصلی مدیریت شهری فردیس است و با گذر زمان و ارتقا جایگاه شهرداری نوپای فردیس شاهد رشد آن خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.