کرج- رییس هیئت نجات غریق و غواصی استان البرز گفت: ناجی به اندازه کافی داریم و مدیران استخرها باید به اندازه مورد نیاز از ناجی در زمان فعالیت خود استفاده کنند.

ناجی به اندازه کافی داریم/ احتمال حضور نماینده البرز در مسابقات جهانی نجات غریق

حسین زارع در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با مجموع کلاس های آموزشی برگزار شده در سال های اخیر ناجیان تربیت شده به اندازه نیاز استان داریم و استخرها از این بابت کمبودی نخواهند داشت بنابراین اگر استخری نیاز به ناجی داشته باشد می تواند از هیئت استان درخواست کند.

وی با بیان اینکه به شکل مستمر بر کار ناجیان غریق در استخرها نظارت می شود گفت: ناجیان باید دارای برگه آمادگی باشند و استخرهای مختلف استان مجاز به استفاده از ناجی بدون برگه آمادگی نیستند.

زارع از وقوع تنها یک مورد فوتی در استخرهای سطح استان طی سال گذشته خبرداد و گفت: این حادثه در یکی از استخرهای فردیس به وقوع پیوست ضمن آنکه در سال جاری نیز یک مورد فوتی در استخر شهدای گلشهر داشته ایم که علت آن در حال بررسی است.

رییس هیئت نجات غریق استان البرز به کسب عنوان قهرمانی تیم نجات غریق البرز در مسابقات کشوری کیش اشاره کرد و گفت: البرز در این مسابقات بالاتر از استان های مدعی وساحلی کشورتوانست با امتیاز مشترک با تهران در رتبه اول قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: تیم بانوان البرز نیز پس از تهران به مقام نایب قهرمانی کشور دست پیدا کرد.

زارع از دعوت برخی از ناجیان غریق البرز به اردوی تیم ملی خبرداد وگفت: امید بسیاری می رود تا یک نماینده در تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی استرالیا داشته باشیم.

رییس هیئت نجات غریق البرز در پایان با اشاره به عدم اعلام ارزیابی استانهای کشور گفت: به احتمال فراوان همچون سال های گذشته در جمع ۳ استان برتر کشور جای بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.