قدس انلاین : مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: پیگیری برای تامین مسکن و ایجاد اشتغال از اولویت های این سازمان است.

پیگیری برای تامین مسکن و اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران

حجت الاسلام حسین معصومی صبح دوشنبه در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهارکرد: مسکن و اشتغال خانواده شهدا و ساماندهی گلزار مطهر شهدا در شهرهای مختلف استان از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی است.

وی افزود:پیگیر وام مسکن برای خانواده شهدا هستیم و اولویت دریافت وام های مسکن با فرزندان، والدین و همسران شهدا، جانبازان و آزادگانی است که این وام  را دریافت نکرده اند.

معصومی ادامه داد: مسکن ایثارگران موضوع بسیار مهمی است که در این راستا کمیته ایثارگران در اداره راه و شهرسازی مشکلات ایثارگران را به صورت دقیق بررسی می کند.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز  در این جلسه گفت: با تمام توان آمادگی خدمت به جامعه ایثارگران را داریم و مسئولین در خصوص تکریم ایثارگران باید پیش قدم باشند.

محمدرضا اخوان عبداللهیان افزود: در مشهد برای واگذاری زمین با محدودیت جدی مواجه هستیم اما در شهرستان ها این محدودیت وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بر ای رفع مشکل مسکن ایثارگران نیز با توجه به افزایش جمعیت مشهد، گلبهار شرایط بسیار مساعدی برای مسکن ایثارگران دارد زیرا با راه اندازی قطار شهری که طی چند سال آینده انجام می شود حمل و نقل به این شهر با سهولت انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.